کد خبر : 148021
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 16:49
دسته‌بندی نشده
-

پایگاه خبری فوتسال بررسی می کند

مسیر قهرمانی ایران در فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا

مسیر قهرمانی ایران در فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا
مسیر قهرمانی ایران در فوتسال قهرمانی 2020 آسیا چگونه است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان از ۸ اسفندماه امسال بازی های خود در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا را آغاز می کند که درگام اول به مصاف عربستان سعودی می رود.شاگردان ناظم الشریعه در بازی دوم با کره جنوبی و در سومین و حساس ترین بازی خود در این مرحله با تایلند روبرو می شوند.

طبیعتا صدرنشینی در این گروه مسیر قهرمانی ایران را هموار تر می کند به نحوی که تیم ایران با صدرنشینی در مرحله یکچهارم نهایی به مصاف تیم دوم گروه سوم که احتمالا یکی از دو تیم اندونزی یا چین خواهد بود می رود.در صورتی که تیم ایران نتواند در گروه خود صدرنشین شود در مرحله یکچهارم نهایی باید با تیم اول گروه سوم که احتمالا ازبکستان است روبرو شود که بازی دشواری خواهد بود.

ایران با صدرنشینی نیز در نیمه نهایی احتمالا حریف ژاپن خواهد شد اما در صورت صعود به عنوان تیم دوم و پیورزی در یکچهارم نهایی، در نیمه نهایی احتمالا حریف پدیده تازه قاره آسیا یعنی ویتنام می شود که بازی دشواری به نظر می رسد.

ایران چنانچه با صدرنشینی تا نیمه نهایی آمده و ژاپن را هم شکست دهد در بازی فینال احتمالا با یکی از سه تیم تایلند،ازبکستان یا ویتنام روبرو می شود و در صورت صعود به عنوان تیم دوم در فینال احتمالا ژاپن را پیش رو خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.