کد خبر : 147950
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 10:29
-

دیگر نیاز به حضور مردان در کنار تیم بانوان نیست؟

دیگر نیاز به حضور مردان در کنار تیم بانوان نیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال بانوان این بار در شرایطی تمرینات خود را آغاز کرد که مربی مرد در تمرینات حاضر نیست. پیش از این علی رعدی در تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان حضور داشت و عملا به عنوان مدیر فنی همه کاره تیم بود و به نوعی صفر تا صد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال بانوان این بار در شرایطی تمرینات خود را آغاز کرد که مربی مرد در تمرینات حاضر نیست.

پیش از این علی رعدی در تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان حضور داشت و عملا به عنوان مدیر فنی همه کاره تیم بود و به نوعی صفر تا صد تمرینات زیر نظر او برگزار می شد که این موضوع ناراحتی مربیان خانم را به همراه داشت. این بار کمیته فنی تصمیم گرفته شهناز یاری و فاطمه شریف تیم را تمرین دهند. پیش از علی رعدی و در زمان مربیگری شهرزاد مظفر هم علی صانعی در کنار تیم حضور داشت.

واقعیت این است در سال های اخیر مربیان خانم ایرانی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و شاید دیگر نیاز به حضور مردان در کنار تیم بانوان نباشد. در سالی که گذشت کتایون خسرویار مربی تیم ملی جوانان به عنوان یکی از سه نامزد بهترین مربی زن آسیا انتخاب شده بود. با انتخاب شهناز یاری به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان بازیکنانی که در گذشته به دلیل اعتراض به عدم دریافت پاداش خود از سوی علی رعدی کنار گذاشته شده بودند، بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدند و این بهترین اتفاق ممکن برای تیم ملی فوتسال بانوان بود.

تیم ملی فوتسال بانوان در زمان مربیگری شهرزاد مظفر به عنوان قهرمانی جام ملت ها دست پیدا کرده بودند و قرار بود به آنها ۲۰ میلیون تومان پاداش داده شود که این اتفاق صورت نگرفت و همین موجب اعتراض چند بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان شده بود. سرمربی تیم ملی هم در آن برهه از زمان به جای کمک کردن به بازیکنان روبروی آنها قرار گرفت و با حذف بازیکنان به واقع صورت مسئله را پاک کرد. در صورتی که پاداش این افتخار بزرگ در برابر پاداش هایی که برای تیم ملی مردان حتی برای یک بازی معمولی در نظر گرفته می شود ناچیز است؛ یا دستمزدهایی که به مربیان خارجی تیم های ملی پرداخت می شود.

منبع:ورزش ۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.