کد خبر : 148007
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 11:52
-

محرومیت شاهین از میزبانی در لیگ

محرومیت شاهین از میزبانی در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دیدار معوقه هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال هفته گذشته ۲ تیم شاهین کرمانشاه و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم مقاومت البرز با ۴ گل موفق شد میزبان خود را شکست دهد. از حواشی این دیدار می توان به حضور هواداران شاهین کرمانشاه به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دیدار معوقه هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال هفته گذشته ۲ تیم شاهین کرمانشاه و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم مقاومت البرز با ۴ گل موفق شد میزبان خود را شکست دهد.

از حواشی این دیدار می توان به حضور هواداران شاهین کرمانشاه به داخل زمین مسابقه اشاره کرد. تماشاگران شاهین در نیمه دوم این دیدار وقتی دیدند تیمشان از لحاظ نتیجه عقب افتاده است با هجوم به داخل زمین مانع برگزاری بازی شدند و در این درگیری فرهاد کشاورز سرمربی تیم مقاومت البرز و سهیل جامدی بازیکن تاثیرگذار این تیم به شدت مجروح شدند.

حال شنیده ها حاکی از آن است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تماشاگران تیم فوتسال شاهین کرمانشاه را تا اطلاع ثانوی از میزبانی رقابت های لیگ برتر محروم کرده است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.