کد خبر : 148048
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 - 19:27
-

افضل : شهروند یک بازیکن دارد که گردنکشی می‌کند /به من زنگ زده‌اند و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند /نمی‌دانم مشکل تیم ملی بدنی است یا دفاعی؟

افضل : شهروند یک بازیکن  دارد که گردنکشی می‌کند /به من زنگ زده‌اند و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند /نمی‌دانم مشکل تیم ملی بدنی است یا دفاعی؟

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل  درباره پیروزی ۵ بر ۲ تیم فوتسال مس سونگون مقابل شهروند ساری در دیدار معوقه هفته هجدهم اظهار داشت: تیم ما بازی را خیلی خوب شروع کرد. حریف هم در لحظاتی از بازی ما را تحت فشار قرار داد اما بچه‌ها باهوش عمل کردند و از

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل  درباره پیروزی ۵ بر ۲ تیم فوتسال مس سونگون مقابل شهروند ساری در دیدار معوقه هفته هجدهم اظهار داشت: تیم ما بازی را خیلی خوب شروع کرد. حریف هم در لحظاتی از بازی ما را تحت فشار قرار داد اما بچه‌ها باهوش عمل کردند و از زیر فشار خارج شدیم. موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و  پنج گل هم در نیمه اول به ثمر رساندیم، اما فرصت‌های خوب دیگری هم داشتیم که از دست دادیم. در نهایت بازی ۵ بر ۲ تمام شد و متأسفانه در لحظاتی که نباید، گل خوردیم.

وی درباره حاشیه‌های به وجود آمده در این بازی و درگیری او و کادرفنی تیم شهروند گفت: بازی حاشیه خیلی نداشت، ولی متأسفانه داوران ما بعضاً خوب کار نمی‌کنند. از این ناراحت شدم که بازیکن حریف از انتهای زمین با شدت برای زدن بازیکن ما روی پای او آمد. رضا امانی (بازیکن شهروند) در بازی قبل هم با تیم مس سونگون دچار مشکل شده بود. در بازی رفت در ساری نیز یکسری افراد با ماشین شخصی جلوی اتوبوس تیم را گرفته بودند و دنبال مهدی جاوید می‌گشتند. در حالی که این بازیکن اصلاً در آن بازی حضور نداشت. شهروند یک بازیکن به نام امانی دارد که گردنکشی می‌کند و می‌خواست مهدی جاوید را مصدوم کند که من از کوره در رفتم، تمرکزم را از دست دادم و بابت رفتارم از کادرفنی شهروند معذرت می‌خواهم. با رضا لک دوست چند ساله هستم و او فقط می‌خواست من را آرام کند.

سرمربی تیم مس سونگون ادامه داد: نمی‌دانم چرا رضا امانی در تمام شهرها مشکل دارد. برخورد من اشتباه بود اما اینکه شب بعد از بازی افراد نزدیک این بازیکن شماره تلفن من را پیدا و من و خانواده‌ام را تهدید کنند، درست نیست. نمی‌دانم چرا در باشگاه خوب شهروند این اتفاقات می‌افتد و یک روز با مهدی جاوید،  یک روز با گیتی‌پسند و یک روز با من درگیر می‌شوند و بگویند حق نداری به ساری بیایی!

افضل عنوان کرد: به من زنگ زده‌اند و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند. پیگیر این موضوع هستم. چرا باید در ورزش چنین اتفاقاتی بیفتد؟ در بازی یک اتفاقاتی می‌افتد و تمام می‌شود،‌ به لک هم گفتم و معذرت خواهی کردم، اما نزدیکان بازیکن حق ندارند به من زنگ بزنند و تهدیدم کنند. متأسفم برای این ورزش. به من گفته‌اند اگر به ساری بیایی با تو حرف نمی‌زنیم و با تفنگ تو را می‌زنیم! کل تیم‌مان را تهدید کرده‌اند. نمی‌دانم برادر بازیکن شهروند چه کسی است که شب به من زنگ می‌زند و من را تهدید می‌کند. من نمی‌دانم نجاریان تیم فوتسال راه انداخته یا یک تیم دیگر! خودم و باشگاه مس سونگون پیگیر این موضوع هستیم تا ببینیم چه می‌شود.

وی در پایان درباره صحبت‌های محمد ناظم‌‌الشریعه در خصوص اتمام هر چه سریعتر مسابقات لیگ برتر یادآور شد: ناظم‌الشریعه به خاطر مشکلات تیم ملی این حرف را زده است. نمی‌دانم مشکل تیم ملی بدنی است یا دفاعی، اما فکر نمی‌کنم مشکل بدنی وجود داشته باشد، چون من خودم با بچه‌ها کار می‌کنم. به لحاظ بدنی خدا را شکر بچه‌ها فوق‌العاده خوب هستند و مشکلی ندارند. در هر صورت ما تابع کمیته فوتسال هستیم، ولی به نظرم اگر بازی‌ها ادامه داشته باشد به تیم ملی کمک بیشتری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.