کد خبر : 148061
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آذر 1398 - 13:30
-

شریف:: انصراف‌ها به لیگ لطمه می‌زند/ قصد فشار روی ملی‌پوشان را نداریم

شریف:: انصراف‌ها به لیگ لطمه می‌زند/ قصد فشار روی ملی‌پوشان را نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل سایپا تهران گفت: هفته گذشته در یک بازی که حکم فینال داشت مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفتیم و موفق شدیم با شکست این تیم انتقام دور رفت را بگیریم و همچنین جایگاهمان در جدول رده بندی را بهبود بخشیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل سایپا تهران گفت: هفته گذشته در یک بازی که حکم فینال داشت مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفتیم و موفق شدیم با شکست این تیم انتقام دور رفت را بگیریم و همچنین جایگاهمان در جدول رده بندی را بهبود بخشیم و به جایگاه دوم صعود کنیم. روز جمعه نیز در بازی دیگر که برایمان حکم فینال دارد مقابل تیم سایپا رقابت خواهیم کرد. سایپا تیم خوبی است که قهرمانی نیم فصل را کسب کرد. برنامه خاصی برای این بازی داریم که اگر بازیکنان موفق شوند در زمین اجرا کنند پیروز خواهیم شد. با این پیروزی تقریبا ۸۰ درصد حضورمان در مرحله پلی آف را قطعی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان در ادامه درباره انصراف تیم‌ها در میان راه تاکید کرد: انصراف تیم‌ها باعث آسیب رساندن به همه تیم‌ها مخصوصا تیم ما شده است. پس از استراحت در یک هفته، هفته بعد نیز با انصراف تیم ستارگان مواجه شدیم و باعث شد علاوه بر ضرر مالی که در سفر به تهران داشتیم و این تیم حاضر به بازی نشد سه هفته نیز از فضای مسابقات دور باشیم.

شریف افزود: تاثیر دوری سه هفته‌ای از مسابقات در بازی مقابل ستارگان مشخص بود، در بازی مقابل این تیم علی رغم اینکه سایر تیم ها با برد پرگل این بازی را پشت سر گذاشتند اما ما گل زیادی به ثمر نرساندیم. این شرایط اصلا برای لیگ حرفه ای خوب نیست. اگر قرار است تیمی انصراف دهد در مسابقات شرکت نکند، این برای کشوری که قهرمان آُسیا است زیبنده نیست.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان ادامه داد: سازمان لیگ در نظم و انضباط برگزاری مسابقات تلاش خود را کرده است اما انصراف تیم ها دست مسئولان را بسته است و ناخواسته نظم برنامه ریزی ها به هم ریخته است. پخش شدن ملی پوشان در سایر تیم ها یکی از اتفاقات خوب مسابقات است و جذابیت بازی ها را افزایش داده است، این نشان می دهد لیگ در مسیر درستی قرار گرفته است به شرطی که اسپانسر ها حمایت بیش تری انجام دهند و رسانه ورود بیش تری به ورزش بانوان داشته باشد.

مربی تیم ملی در پایان درباره وضعیت اردوهای ملی نیز گفت: دومین مرحله اردوی ملی از زمان حضور یاری به پایان رسید. در حال حاضر قصد نداریم فشار زیادی روی ملی پوشان وارد کنیم چرا که درگیر مسابقات لیگ هستند. هدف هماهنگی بازیکنان است و پس از پایان رقابت‌های لیگ بیش ترین تمرکز بر روی کارهای تاکتیکی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.