کد خبر : 148103
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آذر 1398 - 16:24
-

نجفی:جریمه انضباطی باشگاه را به افضل ابلاغ کردیم/ نجاریان:بازی به جز دویدن افضل به درون زمین و شروع تنش‌ها حاشیه دیگری نداشت

نجفی:جریمه انضباطی باشگاه را به افضل ابلاغ کردیم/ نجاریان:بازی به جز دویدن افضل به درون زمین و شروع تنش‌ها حاشیه دیگری نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در جریان برنامه ۲۰۲۰‌ شبکه ورزش سیما که چهارشنبه شب بصورت زنده پخش شد، سعید نجاریان و حامد نجفی مدیران عامل شهروند ساری و مس‌ سونگون پشت خط ارتباطی برنامه آمدند و به سوالات مجری برنامه در خصوص حواشی رخ داده در دیدار اخیر‌ این دو تیم پرداختند. سعید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در جریان برنامه ۲۰۲۰‌ شبکه ورزش سیما که چهارشنبه شب بصورت زنده پخش شد، سعید نجاریان و حامد نجفی مدیران عامل شهروند ساری و مس‌ سونگون پشت خط ارتباطی برنامه آمدند و به سوالات مجری برنامه در خصوص حواشی رخ داده در دیدار اخیر‌ این دو تیم پرداختند.

سعید نجاریان مدیرعامل شهروند در این خصوص گفت: بازی بین تیم های اول و چهارم جدول بود که دو تیم نمایش نسبتاً خوبی داشتند و در نهایت با برتری ۵ بر ۲ مس سونگون همراه شد.

وی که در سالن مسابقه حضور داشت، افزود: در طول جریان مسابقه به جز صحنه ای که آقای افضل به داخل زمین ورود کرد و به سمت نیمکت نشینان شهروند دوید حاشیه خاصی نداشت و تنها چند مورد بین تماشاگران و نیمکت نشینان ما پیش آمده بود که تقریباً عادی است.

مدیرعامل شهروند ساری در تشریح درگیری های رخ داده در این دیدار گفت: یک خطای ساده در زمین مسابقه رخ داد متأسفانه بعد از این خطا آقای افضل بسیار برافروخته شد، به سمت زمین دوید و به بازیکن ما حمله کرد. این حرکت حرکتی غیر ورزشی بود که از سوی یک سرمربی سر زد. البته شنیده ام که ایشان در مصاحبه هایش عذرخواهی کرده است.

وی افزود: فیلمی در بعضی از کانال ها پخش شده و در آنجا کاملاً مشخص است که به سوی نیمکت ما و آقای لک حمله شده است و برخوردها صورت گرفت و منجر به توقف چند دقیقه ای مسابقه شد. جا دارد از آقای دکتر جابری سرپرست محترم سازمان لیگ فوتسال که خودشان در کنار زمین حاضر بودند و مسأله را به خوبی مدیریت کردند تشکر ‌کنم. البته با اخراج دو سرمربی از سوی داور مسابقه، بازی ادامه پیدا کرد و تا پایان مسابقه هم اتفاق خاص دیگری نیفتاد. 

نجاریان با اشاره به حساسیت بالای مسابقات در هفته های پایانی لیگ اذعان داشت: هشت تیم بالای جدول برای کسب رتبه های بهتر برای شرایط مناسب تر در پلی آف و مابقی تیم ها نیز برای بقا در لیگ بازی می کنند بنابراین با توجه به این حساسیت ها، در جلسه ای که با آقای ممبینی ریاست محترم کمیته داوران داشتیم درخواست مان این بود که در هفته های پایانی از داوران با تجربه تری استفاده شود. این مورد در خصوص ناظران داوری و نماینده های فدراسیون در مسابقات نیز باید انجام شود تا شاهد کم ترین سطح تنش در رقابت ها باشیم.

حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون نیز در خصوص اتفاقات دیدار تیمش با شهروند ساری گفت: بازی خیلی آرام شروع شد و همه چیز طبیعی جلو می رفت تا اینکه داوری مسابقه باعث شد تنش به وجود بیاید. پنج شش صحنه از چشم داور مسابقه پنهان ماند و نهایتاً به خطایی روی مهدی جاوید بازیکن ملی پوش تیم ما منجر شد و آقای افضل بعد از این صحنه از کوره در رفت و متأسفانه دنبال بازیکن حریف در کنار خط دوید و با آقای لک روبرو شدند و گفتگویی در آنجا با هم داشتند و داور مسابقه نیز هر دو مربی را از کنار زمین اخراج کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه مس سونگون جریمه ای برای علی افضل سرمربی خود بدلیل بروز رفتارهای غیرعادی در حین مسابقه درنظر گرفته است یا خیر گفت: کمیته انضباطی باشگاه بلافاصله فردای روز مسابقه جلسه ای را تشکیل داد و یکسری اخطارها و جرائمی را برای آقای افضل در نظر گرفت و به ایشان ابلاغ شد و آقای افضل نیز طی نامه ای که به باشگاه ارسال کرد و هم با مصاحبه هایی که با رسانه ها انجام داده بود، از هواداران مس سونگون و تیم شهروند ساری عذرخواهی کرد.

نجفی افزود: اگر ما به اتفاقاتی که این روزها در فوتسال ما می افتد نگاه کنیم، متوجه می شویم که ریشه آنها قطعاً به بحث داوری برمی گردد. من درخواستی از کمیته محترم داوران داشتم و آن هم این بود که حداقل برای مسابقات ۵ تیم بالای جدول از داوران با تجربه استفاده کنند چرا که این ۵ تیم در کورس قهرمانی هستند و با توجه به امتیازات نزدیک آنها، در مسابقات شان جنجال هایی خواهند داشت اما متأسفانه داوران ما چون جوان هستند و در مقابل بازیکنان تیم های بالای جدولی بزرگ هستند، قضاوت ها دشوار می شود و تیم ها از داوری ها متضرر می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.