کد خبر : 148190
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 - 23:05
-

افضل: من و بازیکنانم آمادگی روحی روانی لازم را نداشتیم /هر وقت به اهواز آمده ام، همین افراد پشت نیمکت می نشینند

افضل: من و بازیکنانم آمادگی روحی روانی لازم را نداشتیم /هر وقت به اهواز آمده ام، همین افراد پشت نیمکت می نشینند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از شکست تیمش برابر ملی حفاری، گفت: مقصر این نتیجه خود من هستم زیرا باید بازیکنانم را بیشتر آماده می کردم. علیرضا افضل پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور برابر ملی حفاری، اظهارکرد: بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از شکست تیمش برابر ملی حفاری، گفت: مقصر این نتیجه خود من هستم زیرا باید بازیکنانم را بیشتر آماده می کردم.

علیرضا افضل پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور برابر ملی حفاری، اظهارکرد: بازی خیلی خوبی بود و تیم ملی حفاری بسیار خوب کار کرد. آن ها هدف شان را خوب دنبال کردند ولی ما از همان ابتدا، بازی را بد شروع کرد. تیمی که چَک اول را بد بخورد باید تا آخر محکم بایستد تا آن چَک را بزند. ما در انتهای بازی که پاور پلی کردیم، به خودمان آمدیم و به گل هم رسیدیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: مقصر این نتیجه خود من هستم زیرا باید بازیکنانم را بیشتر آماده می کردم. هفته قبل تیم ملی حفاری با نتیجه بدی شکست خورده بود و هرچه به بازیکنانم گوشزد کردم که آن نتیجه را نادیده بگیرید، توجه لازم را نداشتند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: حفاری همیشه تیم خوبی بوده و خوب هم فوتسال بازی کرده است. به هر حال ذهنیت ما برای این دیدار خوب نبود و چه منِ سرمربی و چه بازیکنانم آمادگی روحی روانی لازم را نداشتیم و همین باعث شد که سه گل عقب بیفتیم و در نهایت شکست بخوریم. به حفاری که سه امتیاز خیلی خوب کسب کرد نیز تبریک می گویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید، در این دیدار غافلگیر شوید؟ عنوان کرد: من فکر همه چیز را می کردم. من از گرم کردن تیمم متوجه شدم که امروز تیم مان، تیم نیست. بعد از بازی با شهروند باید از نظر روحی روانی با بازیکنانم کار می کردم که در این زمینه به خوبی کار نکردم و همین هم باعث شد که به تیم خوب حفاری ببازیم.

افضل با ابراز ناراحتی نسبت به برخورد برخی تماشاگران ملی حفاری، گفت: تیم ملی حفاری خوب بازی می کند و نیاز نیست که یکسری افراد به سالن بیایند و شخصیت این تیم را زیر سوال ببرند. چند سال است که در لیگ مربیگری می کنم و هر وقت به اهواز آمده ام، همین افراد پشت نیمکت می نشینند. فکر می کنم توهین های آن ها به بازیکنان زشت است. آن ها خودشان را جای ما بگذارند اگر کسی به آن ها چنین توهین های زشتی کند، دچار چه وضعیی می شوند. این کارها خوب نیست و باشگاه ملی حفاری را زیر سوال می برند. نمی دانم هدف باشگاه این است که این عده پشت نیمکت بنشینند یا خودشان چنین کارهایی را انجام می دهند.

وی درباره داوری هم عنوان کرد: امروز داوری مشکلی نداشت. در هر بازی اشتباهاتی رخ می دهد. بازی قبل هم که از زمین اخراج شدم، من به داوری اعتراض نکردم و بحث ما روی بازیکن حریف بود که متاسفانه اخراج شدم و امروز کنار تیمم نبودم و این نتیجه در اهواز رقم خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.