کد خبر : 148118
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 - 13:32
-

غیاثی: فقط به قرار گرفتن در بالای جدول بسنده نمی‌کنیم/نیمه اول بدشانس بودیم

غیاثی: فقط به قرار گرفتن در بالای جدول بسنده نمی‌کنیم/نیمه اول بدشانس بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم، با بیان این که در این فصل حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم، گفت: فقط به اینکه در بالای جدول قرار بگیریم، بسنده نمی‌کنیم و به طور حتم در پلی‌آف در مقابل هر تیمی که قرار بگیریم، ان‌شاءالله بازنده نخواهیم بود. سید وحید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم، با بیان این که در این فصل حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم، گفت: فقط به اینکه در بالای جدول قرار بگیریم، بسنده نمی‌کنیم و به طور حتم در پلی‌آف در مقابل هر تیمی که قرار بگیریم، ان‌شاءالله بازنده نخواهیم بود.

سید وحید غیاثی شامگاه پنجشنبه پس از دیدار تیمش با تیم سَن‌ایچ ساوه از سری رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این مسابقه در هر نیمه شاهد یک بازی متفاوت بودیم و در نیمه دوم بازیکنان ما بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و ان شاءالله این روند رو به رشد در بازی های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در مسابقه امروز سن‌ایچ بازی خوبی را به نمایش گذاشت، افزود: در این مسابقه ما نیز در نیمه دوم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم؛ در نیمه اول با بدشانسی مواجه شدیم و چند موقعیت ما به تیر دروازه برخورد کرد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازی بهتری را انجام دادیم و توانایی به ثمر رساندن گل چهارم را نیز داشتیم.  وی با اشاره به حساسیت‌های این مسابقه و اینکه هر ۲ تیم در جدول رده‌بندی در کنار هم قرار گرفته‌اند، گفت: برد در این مسابقه برای هر کدام از ۲ تیم دارای اهمیت بود و کسب ۳ امتیاز می‌توانست برای تیم برنده حایز اهمیت باشد.

وی با سپاسگزاری و تقدیر از تماشاگران قمی که در این مسابقه همیار و یاور تیم سوهان محمد سیما بودند، گفت: تماشاگران یک سرمایه واقعی برای ورزش هستند و در این مسابقه نیز از حمایت هواداران برخوردار بودیم.

سوهان محمد سیمای قم برابر تیم سن‌ایچ ساوه استان مرکزی در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به تساوی سه بر سه دست یافت. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.