کد خبر : 148162
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 - 18:46
-

پیروزی خارج از خانه گیتی پسند و ستارگان ورامین/آتش بازی یک نیمه ای حفاری با سرمربی جدید/اولین برد هایپر با جابری/تهدید آذرخش عملی شد،فرش آرا بدون بازی برد!

پیروزی خارج از خانه گیتی پسند و ستارگان ورامین/آتش بازی یک نیمه ای حفاری با سرمربی جدید/اولین برد هایپر با جابری/تهدید آذرخش عملی شد،فرش آرا بدون بازی برد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیستم لیگ برتر عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید و یک بازی هم برگزار نشد.در بندرعباس آذرخشی ها در مقابل فرش آرا حاضر نشدند تا نتیجه این بازی ۳ بر صفر به سود تیم بندرعباسی شود.آذرخشی ها به دلیل مشکلات مالی در زمین حاضر نشدند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیستم لیگ برتر عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید و یک بازی هم برگزار نشد.در بندرعباس آذرخشی ها در مقابل فرش آرا حاضر نشدند تا نتیجه این بازی ۳ بر صفر به سود تیم بندرعباسی شود.آذرخشی ها به دلیل مشکلات مالی در زمین حاضر نشدند و کمیته انضباطی در مورد این تیم تصمیم گیری می کند.

در اهواز و در اولین حضور کیاوش علاسوند روی نیمکت حفاری این تیم در نیمه اول آتش بازی به راه انداخت و صدرنشین لیگ را تحقیر کرد.اما در نیمه دوم مس بهتر کار کرد و دو گل به میزبان خود زد.پس از گل دوم مس تماشاگران با پرتاب بطری برای دقایقی روند بازی را مختل کردند.در نهایت حفاری در یک بازی نزدیک مس را برد تا به صعود به جمع ۴ تیم برتر امیدوار شود.

در کرمانشاه گیتی پسند در شرایطی که با دو گل از شاهین کرمانشاه عقب بود با درخشش حمید احمدی و زدن ۴ گل در این بازی به پیروزی رسید تا اختلافش با مس را کم کند.

ستارگان ورامین هم در دیداری جنجالی و دیدنی در کرج از سد مقاومت البرز گذشت.در این دیدار که با اخراج مصطفی نعمتوند از ستارگان همراه بود این تیم ابتدا با چهار گل از میزبان خود پیش افتاد اما دو گل توسط مقاومتی ها جبران شد تا ستارگان در نهایت برنده میدان باشد.

هایپر شاهین شهر هم در اولین حضور مهرداد جابری روی نیمکت این تیم موفق به شکست شهروند ساری شد تا شاگردان رضا لک دست خالی به ساری برگردند.

نتایج بازی های امروز به شرح زیر است:

جدول رده بندی لیگ بدین شکل است:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.