کد خبر : 148270
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 13:27
-

جابری: پرونده آذرخش به کمیته انضباطی می‌رود/ در صورت تهدید شدن سند بدهید

جابری: پرونده آذرخش به کمیته انضباطی می‌رود/ در صورت تهدید شدن سند بدهید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته گذشته بود که علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بعد از بازی با تیم شهروند بود که اعلام کرد خودش و خانواده اش مورد تهدید جانی قرار گرفته اند. این اتفاق پیش از این برای مهدی جاوید هم افتاده بود. آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته گذشته بود که علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بعد از بازی با تیم شهروند بود که اعلام کرد خودش و خانواده اش مورد تهدید جانی قرار گرفته اند. این اتفاق پیش از این برای مهدی جاوید هم افتاده بود.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در این خصوص گفت: هر ادعایی که مطرح می شود باید با سند باشد. تا الان که هیچ سندی دریافت نکرده ایم.

وی ادامه داد: به هر حال این تهدیدها یا تلفنی است یا پیامکی. اگر تهدیدی بوده است با مدرک به سازمان لیگ بگویند تا ما هم آنرا به کمیته اخلاق و مراجع قضایی گزارش بدهیم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به انصراف تیم آذرخش از بازی با فرش آرا، تاکید کرد: پیش از بازی در فضای مجازی دیدم که تیم آذرخش انصراف داده است ولی در تماس با داور و ناظر مسابقه خواستم پیگیر باشند. حتی داوران تا ساعت ۱۷:۱۵ در سالن ماندند (ساعت شروع بازی ۱۷ بود). نتیجه سه بر صفر به سود فرش آرا قطعی است.

جابری افزود: منتظرم تا گزارش ناظر هم به دستم برسد تا آن را به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع بدهم. اگر آذرخش در یک بازی دیگر شرکت نکند، به لیگ دسته دوم سقوط می کند و نتایج نیم فصل دوم آذرخش برداشته می شود. ضمن اینکه در نامه ای به رئیس هیات فوتبال هرمزگان خواستم تا دلیل این اتفاق تشریح شود.

«با توجه به مثبت اعلام شدن تست دوپینگ دو بازیکن فوتسال در لیگ برتر، آیا سازمان لیگ نظارتی روی بحث دوپینگ دارد؟» سرپرست سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سئوال گفت: این نظارت باید از سوی خود باشگاه ها صورت بگیرد و کاری از دست ما ساخته نیست.

جابری همچنین درباره برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال تا پیش از شروع جام ملت های آسیا، اظهار کرد: مسابقات دور برگشت لیگ روز ۲۲ دی ماه تمام می شود. ۲۷ دی و ۴ بهمن هم مرحله اول پلی آف برگزار می شود و سپس بازیکنان در اختیار تیم ملی خواهند بود.

وی ادامه داد: درباره زمان برگزاری مرحله دوم پلی آف هنوز تصمیم نگرفته ایم. جلسه ای را با مدیران باشگاه ها خواهیم داشت. شاید این مرحله پیش از سال جدید و شاید هم بعد از سال جدید برگزار شود.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا امکان تغییر زمان مرحله اول پلی آف با درخواست کادر فنی تیم ملی فوتسال وجود دارد؟ گفت: خیر، این برنامه قطعی است و با کادر فنی تیم ملی هم از قبل هماهنگ شده است. ما این برنامه را بر اساس تعامل با کادر فنی تیم ملی چیده ایم و نهایت همکاری را هم داشته ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.