کد خبر : 148325
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 17:37
-

دسته گل بازیکن هایپر برای سرمربی شهروند/کاظم سلیمانی در شاهین شهر رویت شد/پرتاب بطری به اینجا هم رسید

دسته گل بازیکن هایپر برای سرمربی شهروند/کاظم سلیمانی در شاهین شهر رویت شد/پرتاب بطری به اینجا هم رسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر در دیدار هفته بیستم از لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ دیروز در سالن تختی شاهین‌شهر میزبان شهروند ساری بود و در پایان به پیروزی رسید. نبض بازی در نیمه اول در دستان شاگردان مهرداد جابری در هایپر بود و در لحظات پایانی این نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر در دیدار هفته بیستم از لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ دیروز در سالن تختی شاهین‌شهر میزبان شهروند ساری بود و در پایان به پیروزی رسید.
نبض بازی در نیمه اول در دستان شاگردان مهرداد جابری در هایپر بود و در لحظات پایانی این نیمه هایپر نخستین گل بازی را به ثمر رساند و نیمه اول با برتری یک بر صفر هایپر به پایان رسید.
در نیمه دوم تیم شهروند برای جبران گل خورده پرس شدیدی روی تیم هایپر اعمال کرد اما بازیکنان هایپر به خوبی عمل کردند؛ همچنین تغییر سرمربی هایپر سبب شده بود، آنالیز تیم شهروند با مشکل روبرو شود.
در ادامه هایپر در یک ضد حمله گل دوم را به ثمر رساند، شهروند برای فرار از شکست به استفاده از سیستم پاور‌پلی روی آورد و موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در ادامه یک‌بار دیگر دروازه خود را باز شده دید.
در دقایق پایانی نیمه دوم شهروند روی حملات متعددی که روی دروازه هایپر داشت به گل رسید اما در پایان این هایپر بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد؛ در این دیدار کامبیز گمرکی (۲) و رضا آبگون برای هایپر و طه مرتضوی (۲) برای شهروند گلزنی کردند.
هایپر با این پیروزی با ۵ برد، ۵ تساوی و ۱۰ شکست و کسب ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار باقی ماند؛ شهروند ساری نیز ۹ برد، ۵ مساوی و ۶ باخت و کسب ۳۲ امتیاز به رده ششم جدول سقوط کرد.
سرمربی هایپر: بازیکنان استرس زیادی داشتند
مهرداد جابری بعد از کسب پیروزی مقابل شهروند ساری اظهار داشت: بازی پرفشاری بود، بعد از ۵ باخت بازیکنان مقداری استرس داشتند، ۳ یا ۴ موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی را نیز از دست دادند که به خاطر وجود همین استرس بود.
سرمربی تیم فوتسال هایپر افزود: این برد حتما باعث می‌شود بهتر بازی کنیم، برای دفاع مقابل سیستم پاور‌پلی کار کرده بودیم اما چند روز بود تیم را در اختیار گرفته بودم و باید بیشتر کار کنیم.
وی در مورد داوری هم گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و خوب بود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، این بازی حواشی نیز به دنبال داشت که به شرح زیر است:

  • مهرداد جابری اولین تجربه سرمربی‌گری خود را پشت سر گذاشت و موفق شد اولین برد را برای هایپر کسب کند.
  • مسعود افشار بازیکن هایپر در ابتدای بازی دسته گلی را به رضا لک سرمربی شهروند اهدا کرد.
  • هواداران هایپر در زمان پاور‌پلی تیم شهروند بطری کوچکی به زمین پرتاب کردند که سبب توقف بازی برای لحظاتی شد.
  • کاظم سلیمانی دبیر سابق سازمان لیگ فوتسال، نماینده فدراسیون در این بازی بود.
  • استقبال خوبی از این دیدار از سوی هواداران هایپر به عمل آمده بود و حدود ۶۰۰ هوادار در سالن تختی شاهین شهر حضور داشتند.
    خبرنگار:احمدرضا هادی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.