کد خبر : 148316
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 14:06
-

لطف آبادی: یک شکست می‌تواند عواقب سختی برای تیم‌ها به همراه داشته باشد / بین تیم‌های دوم تا پنجم فاصله بسیار اندکی وجود دارد

لطف آبادی: یک شکست می‌تواند عواقب سختی برای تیم‌ها به همراه داشته باشد / بین تیم‌های دوم تا پنجم فاصله بسیار اندکی وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زهرا لطف آبادی دروازه بان ملی پوش تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال بانوان نسبت به سال گذشته دشوارتر شده است و تیم‌ها برای حضور در مرحله پلی آف، رقابت بسیار نزدیکی بایکدیگر دارند. ۶ تیم بالای جدول در شرایط نزدیکی برای قرار گرفتن جزو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زهرا لطف آبادی دروازه بان ملی پوش تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال بانوان نسبت به سال گذشته دشوارتر شده است و تیم‌ها برای حضور در مرحله پلی آف، رقابت بسیار نزدیکی بایکدیگر دارند. ۶ تیم بالای جدول در شرایط نزدیکی برای قرار گرفتن جزو چهار تیم صدر جدول می‌جنگند و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. پیروزی در هر بازی مهم است و یک شکست می‌تواند عواقب سختی برای تیم‌ها به همراه داشته باشد و من خدا را شکر می‌کنم که تیم ما در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد.

او تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما در شرایط ایده آلی به سر می‌برد و بازیکن مصدومی هم در ترکیب تیم نداریم، همه بازیکنان با تمام وجودشان تلاش می‌کنند و می‌خواهیم طبق برنامه جلو برویم و در پایان کار به عنوان قهرمانی در لیگ بانوان دست یابیم.

لطف آبادی افزود: انصراف تیم‌ها ضربه بزرگی به لیگ بانوان زد و هنوز هم صحبت‌هایی در این خصوص می‌شنویم که یک تیم به خاطر مسائل مالی قادر به ادامه مسابقات تا پایان فصل نخواهد بود. بسیاری از تیم‌هایی که در حال حاضر در لیگ ما بازی می‌کنند پول چندانی از طرف باشگاه هایشان نگرفته اند. تیم هیئت خراسان تا اینجای فصل مدیریت خوبی روی مسائل مالی داشته است و ۵۰ درصد از قرارداد بازیکنانش را تسویه نموده است.

لطف آبادی تصریح کرد: تیم ما به خاطر مسائل داوری ضربه‌ای در لیگ امسال نخورده است، اما هستند تیم‌هایی که از شرایط قضاوت‌ها رضایت چندانی ندارند و حتی در یک صحنه‌هایی به ضرر آن‌ها تمام شده است. می‌توان کیفیت داوری مسابقات را بهبود داد.

او افزود: مدعیان لیگ امسال به خوبی مشخص هستندو بین تیم‌های دوم تا پنجم جدول فاصله رقابتی بسیار اندکی وجود دارد و رقابت این تیم‌ها بر سر تفاضل گل و گاهی حتی بر سر یک امتیاز است و یک لغزش می‌تواند سرنوشت یک تیم را در جدول امتیازات به شدت تغییر دهد.

لطف آبادی در پایان گفت: یک مقدار نیاز است که به بحث اطلاع رسانی در فوتسال بانوان توجه بیشتری شود چرا که نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چندانی نداشته ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.