کد خبر : 148277
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 13:50
دسته‌بندی نشده
-

حاشیه نگاری دیدار تیم‌های مقاومت البرز و ستارگان ورامین

کارتی که بازی را با جنجال کشاند

کارتی که بازی را با جنجال کشاند
حاشیه نگاری دیدار تیم‌های مقاومت البرز و ستارگان ورامین را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی مقاومت البرز و ستارگان ورامین راس ساعت ١٧ با سوت مرتضی شعبانی داور اول این دیدار آغاز شد.
بازیکنان مقاومت که با روحیه‌ای بالا بدلیل توقف هفته پیش گیتی پسند به زمین آمده بودند تا دیگر تیم بالا نشین جدول را هم در زمین خود متوقف کنند و از طرفی ستارگان هم که نمی‌خواست امتیاز از دست بدهد تا از کورس رقابت‌ها عقب نماند به زمین آمدند.
بازی در اوایل مسابقه برابر پیش می‌رفت که پس از دقایقی تیم ستارگان موفق شد با ضربه خوب نجف زنگی بازی را به نفع خود جلو بیندازد که طولی نکشید گل دوم را هم بلافاصله به ثمر رساندند.
مقاومتی ها پس از دریافت گل دوم، به خودشان آمدند و فشار زیادی روی دروازه ستارگان آوردند اما در نهایت روی ضد حمله ستارگان، گل بعدی را نیز دریافت نمودند.
پس از این گل، بازی از سوی هردو تیم تهاجمی و پربرخورد دنبال شد که ٧ دقیقه مانده به پایان نیمه اول روی خطای نعمت‌وند بازیکن ستارگان، بازی به درگیری کشید که در نهایت با کارت قرمز داور برای نعمت‌وند و کارت زرد برای ابوالقاسم همراه شد.
تیم مقاومت که با یک بازیکن بیشتر بازی رو ادامه می‌داد، نتوانست گلی بزند و با ورود بازیکن پنجم ستارگان این تیم بود که به گل بعدی خودش رسید و نتیجه ۴-٠ در نیمه اول به اتمام رسید.

نیمه دوم با فشار تیم مقاومت آغاز که این فشار مقاومتی‌ها بیشتر و بیشتر می‌شد تا این که فشار زیاد باعث شد به هدف خود برسند و دوبار دروازه ستارگان را باز کنند که هر دوگل مقاومت رو علی ابوالقاسم به ثمر رساند.
در دقایق پایانی مقاومتی‌ها به بازی پاورپلی روی آوردند تا بتوانند اختلاف خود را کم کنند که روی اشتباه بازیکنان این تیم و توپ ربایی ورامینی‌ها، گل پنجم و ششم این تیم به ثمر رسید و نتیجه بازی ۶ بر ۲ به سود تیم ستارگان شد و با همین نتیجه بازی به اتمام رسید تا با این برد شیرین خارج از خانه، ستارگان کماکان امیدوار به حضور در جمع مدعیان بالانشین جدول باقی بماند.
خبرنگار:احمد داوودی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.