کد خبر : 148275
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 13:43
-

جدال تیمهای بدون مربی در اهواز/ کارت زردی که بطری های آب را به زمین کشاند

جدال تیمهای بدون مربی در اهواز/ کارت زردی که بطری های آب را به زمین کشاند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دو تیم فوتسال ملی حفاری و مس سونگون در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۷ روز جمعه در سالن مسابقات شهرک نفت اهواز مقابل یک دیگر قرار گرفتند. این بازی با برتری سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید.گل های حفاری در این دیدار را محمد زاده،طالبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دو تیم فوتسال ملی حفاری و مس سونگون در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۷ روز جمعه در سالن مسابقات شهرک نفت اهواز مقابل یک دیگر قرار گرفتند. این بازی با برتری سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید.گل های حفاری در این دیدار را محمد زاده،طالبی و ممبینی به ثمر رساندند
دو گل تیم تبریزی را نیز محمد شجری و مسلم اولاد قباد به ثمر رساندند.
این بازی حساس در حضور تقریبا ۵۰۰هوادار اهوازی انجام شد.
قبل از شروع بازی و در حین گرم کردن دو تیم موسیقی های شاد محلی عربی و بختیاری در سالن‌پخش شد که با عکس العمل‌جالب تماشاگران نیز همراه بود.
هر دو تیم بدون حضور سرمربی روی نیمکت پا به این دیدار گذاشتند.
علاسوند به دلیل صادر نشدن کارت و افضل به دلیل اخراج در بازی قبل تیمش از حضور روی نیمکت تیم خود محروم بودند.
ثانیه هایی قبل از شروع بازی درگیری لفظی ای به دلیل فحاشی هوادارانی که پشت نیمکت تیم مهمان نشسته بودند و‌ بازیکنان مس پیش آمد که با وساطت نماینده هیات فوتبال اهواز ختم به خیر شد.
با شروع بازی مصطفی طیبی ملی پوش سابق‌ مس و‌ سینا ممبینی و محسن محمد زاده بازیکنان جوان حفاری به شدت از سوی هواداران تشویق شدند.
حفاری بازی را هجومی آغاز کرد و این محسن محمد زاده بود که با شوتی از راه دور به زیبایی توپش را به کنج‌دروازه ی صمیمی فرستاد.
پس از این گل فشار مس روی حفاری بیشتر شد که با بی دقتی بازیکنان و‌عکس العمل های خوب بابایی موفق به گل زدن نشد.
حفاری که‌پس از گل اولویت را به دفاع و‌سپس ضد حمله گذاشته بود‌ روی یکی از ضدحمله های خود‌ در موقعیتی سه به دو قرار گرفت که این شهاب طالبی بود که توپش را با ضربه ای چیپ بر تور مس نشاند و برتری میزبان را دوبرابر کرد.
پس از این گل نیز مس سونگون سرتاپا حمله شد ولی بازیکنان این تیم‌نتوانستند از صد دفاع محکم حفاری و دروازه بانی به‌نام سجاد بابایی عبور کنند.
۲۰ثانیه مانده به پایان نیمه اول در‌حالی که محدودیت ۵ خطا حفاری به پایان رسیده بود آن ها مرتکب خطای ششم شدند تا تیم مس صاحب یک ضربه ی پنالتی نقطه ی دوم شود.
مهدی جاوید پشت ضربه ی پنالتی قرار گرفت که ضربه ی او با سیو زیبای بابایی گل نشد‌.
نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود حفاری به پایان رسید.
با شروع نیمه ی دوم،مس که نمیخواست بازنده ی این بازی باشد سرتا پا حمله شد اما‌ به مانند نیمه ی اول بابایی،دفاع مستحکم حفاری و بی دقتی بازیکنان مس آن ها را از زدن گل منع کرد.
باز هم این حفاری بود که‌ روی یک‌کرنر که به صورت لاب ارسال شده بود با ضربه ی روی پا و‌ وعالی ممبینی به‌گل سوم رسید.
پس از این گل حملات مس ادامه پیدا کرد،در صحنه ای از بازی جاوید بدون توپ پس از برخورد با نمازی روی زمین افتاد ،جاوید معتقد بود نمازی با دست به صورت او ضربه زده است اما نظر داور این چنین نبود که اعتراض جاوید را در پی داشت که باعث تشنج در میان هواداران شد.
۶دقیقه مانده به پایان‌نیمه ی دوم‌ این افضل بود که دستور بازی پاور پلی را به بازیکنانش داد
علیرضا عسگری به عنوان یار پنجم به زمین اضافه شد.
واکنش بابایی روی شوت جاوید و سپس عسگری آنقدر زیبا بود‌ که کل سالن را مجبور به صدا زدن اسمش کرد اما برای کلین شیت کافی نبود و سرانجام این شجری بود که باضربه ی سر شیرجه ای قفل دروازه ی تیم سابقش را گشود.
بعد از این گل مس باز هم دست از پاور پلی نکشید و توانست توسط اولاد قباد با شوتی دقیق به گل‌دوم خود برسد این گل در تنها ۲۰ثانیه به پایان بازی به ثمر رسید
بعد از گل دوم مس، هنگامی که طالبی برای شروع بازی وسط زمین بود،تعلل او در شروع بازی و زدن سانتر باعث جریمه شدن او با کارت زرد شد.
این کارت باعث تشنج زیادی میان تماشاگران و اعتراض آن ها به داور شد تا جایی که شاهد پرتاب تعداد زیادی بطری آب معدنی به درون زمین بودیم.
بازی در تنها ۲۰ثانیه به پایان به دلیل خیس بودنه مقدار زیادی از زمین متوقف شد.
این توقف ۷دقیقه ای طول کشید.
پس از خشک کردن زمین ،بازی ادامه پیدا کرد.
پس از شروع بازی این تیم مس بود که ۶ثانیه به پایان موفق به گرفتن یک خطا پشت محوطه ی حفاری شد.
این خطا اعتراض شدید بازیکنان حفاری را در پی داشت آن ها اعتقاد داشتند بازیکن مس به دلیل خیس بودن زمین لیز خورده است اما داور نظر دیگری داشت.
بازیکنان مس از این ضربه ی کاشته نیز استفاده ی لازم را‌ نکردند‌ تا بازی با نتیجه ی سه بر دو به سود حفاری به پایان برسد.
بعد از پایان بازی بازیکنان مس به دلیل عدم ایجاد تشنج به سرعت به رختکن رفتند.

خبرنگار:کاظم خسروی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.