کد خبر : 148272
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 13:29
-

داورزنی: همه تیم‌های لیگ برتر فوتسال ما را به چشم یک مدعی نگاه می‌کنند

داورزنی: همه تیم‌های لیگ برتر فوتسال ما را به چشم یک مدعی نگاه می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین که در این فصل موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند، پس از پیروزی در بازی شب گذشته برابر مقاومت البرز در پاسخ به این سوال که برخی از تیم‌های لیگ برتر از حالا ستارگان را به چشم مدعی قهرمانی نگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین که در این فصل موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند، پس از پیروزی در بازی شب گذشته برابر مقاومت البرز در پاسخ به این سوال که برخی از تیم‌های لیگ برتر از حالا ستارگان را به چشم مدعی قهرمانی نگاه می‌کنند اظهار داشت: اینکه تیم‌ها ما را از الان به عنوان مدعی نگاه می‌کنند، به عملکرد ما در بازی‌های گذشته و پیروزی‌هایی که موفق شدیم به دست آوریم بر می‌گردد.

او افزود: تیم ما در این فصل بازی به بازی جلو می‌رود. تمرینات خود را بر اساس بازی‌هایی که در آینده داریم برنامه ریزی می‌کنیم. در این مدت بازیکنان ما به هماهنگی کاملی دست پیدا کرده اند، به طوری که بازیکنان در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنند، می‌دانند به دنبال چه هدفی هستند و همین باعث شده کسانی که بازی‌های تیم ما را تماشا می‌کنند از آن لذت ببرند.

داورزنی درباره بازی با مقاومت البرز گفت: بازی بسیار خوبی بود. تیم مقاومت، روز سه شنبه با گیتی پسند یک بازی بسبار نزدیک و سختی را برگزار کرده بود و موفق شد در آن دیدار تیم خوب و قدرتمند گیتی پسند را با نتیجه ۲ – ۲ متوقف کند. از قبل پیش بینی کرده بودیم که یک بازی بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت. بازی دیشب تقابل بازیکنان با تجربه و جوان بود که خدا را شکر تیم ما توانست با کمک بازیکنان با تجربه ۳ امتیاز کامل این دیدار را کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.