کد خبر : 148264
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 13:18
-

ناظم الشریعه: اگر حق ملی‌پوشان را نمی‌دهند من مقصرم/ پاداش‌ها را روز آخر ندهید

ناظم الشریعه: اگر حق ملی‌پوشان را نمی‌دهند من مقصرم/ پاداش‌ها را روز آخر ندهید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه ریزی لیگ و فرصت کم برای آماده سازی تیم ملی فوتسال قبل از جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی برای آماده سازی ۴۰ روز وقت می خواهد. تیمی که صفر باشد نه اینکه از نظر بدنی خسته باشد. خستگی لیگ در بازیکنان جمع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه ریزی لیگ و فرصت کم برای آماده سازی تیم ملی فوتسال قبل از جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی برای آماده سازی ۴۰ روز وقت می خواهد. تیمی که صفر باشد نه اینکه از نظر بدنی خسته باشد. خستگی لیگ در بازیکنان جمع می شود و لحظه آخر به تیم ملی می رسد. همکاران من در لیگ در حال زحمت می کشند. خودم از اولین دوره در لیگ فوتسال حضور داشتم و همه چیز را می دانم ولی باید قبول کنیم تابلوی فوتسال ما تیم ملی است و اگر نتیجه نگیریم همه زیر سئوال هستیم و همه ضرر می کنند.

وی ادامه داد: شاید یکی از دلایل محبوبیت تیم ملی فوتسال در ورزش و مجموعه فوتبال، مسائل اخلاقی است. بچه های تیم ملی فوتسال محجوب هستند. حتی گاهی شاید حقشان هم خورده شود و من هم یکی از مقصرانش هستم چون نمی گذارم اینها مثل بقیه سر و صدا کنند. با همه این شرایط بازیکنان باید کارشان را انجام بدهند. تمام تلاشمان را می کنیم با برنامه ریزی مناسب به نتیجه دلخواه برسیم ولی باید قبول کنیم اخلاق و منش و احترام برای ما از همه چیز مهمتر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد:  از زمانی که من در تیم ملی شاگردی می کنم (سرمربی هستم) اتفاقی در آن رخ نداده است و قرار هم نیست اتفاقی رخ بدهد. بازیکنان تیم ملی حرف گوش کن هستند و حقشان هم بیش از این است. تمام دعوت ها بر اساس اخلاق، احترام و مسائل فنی است. خیلی از بازیکنان دیگر هم هستند که از نظر فنی شرایط خوبی دارند ولی نمی توانیم دعوت کنیم چون در ساختار فنی و اخلاقی ما نیستند.

ناظم الشریعه در خصوص بحث جوانگرایی در تیم ملی فوتسال گفت: خیلی ها دنبال پوست اندزی تیم ملی هستند و ما هم این کار را می کنیم اما من هیچ موقع بازیکنی که سوم جهان شده است را باوجود شرایط خوب فنی و اخلاقی کنار نمی گذارم ولی باید جوانگرایی هم داشته باشیم. ما ۸۰ بازیکن را سال گذشته زیر نظر گرفته ایم. این بچه ها با نفرات اصلی رقابت می کنند و هرکسی شرایطش بهتر بود، بازی می کند. تمام بازیکنان تیم ملی نفرات بزرگی هستند ولی حتی به بازیکنی که برای اولین بار دعوت شده است همان احترامی را می گذاریم که برای کاپیتان تیم ملی می گذاریم. از این اسامی به این راحتی نمی گذرم ولی همه می دانند هرکسی در تیم ملی وظیفه ای دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه پاداش موفقیت های این تیم هنوز از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است، یادآور شد: باور کنید بازیکنان ما نگران ارزش ریالی پاداش نیستند ولی نگران بی احترامی هستند. باید قبول کنیم این تیم سرآمد همه تیم های فوتبالی ما است. خوب یا بد، تیم ملی فوتسال «گل سر سبد» تیم ملی فوتسال است. همه این را قبول دارند. نمی خواهم هیچ تقابلی با فوتبال ایجاد کنم. بازیکنانی که قهرمان شدند اتفاقات خوبی برایشان رخ نداده است. مشکلات اقتصادی هم که روز به روز سخت تر می شود.

ناظم الشریعه ادامه داد: بازیکنان احترام می خواهند. شاید من هم حقشان را می خورم که نمی گذارم صحبت کنند ولی حقشان بیش از این است. خیلی ها می گویند ناظم الشریعه چون وضعش خوب است و یا نمی خواهد پستش را از دست بدهد، درباره پاداش ها حرفی نمی زند ولی اینطور نیست. مگر می شود ما نجنگیم. آقای تاج را سر تمرین تیم ملی آوردم و با بچه ها همکلام شدند. همه دیدند چه اتفاقی افتاد. ما ناراحت و دلگیریم نه اینکه این ناراحتی در عملکرد تیم تاثیرگذار باشد ولی بچه ها از نظر روحی و روانی باید شرایط خوبی داشته باشند. هیچکس دنبال کم کاری نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: بنده روز یکشنبه با مدیر تیم ملی جلسه دارم. چند بار صحبت کردیم و گفتیم پیش از تشکیل اردوها پاداش ها را بدهند. اگر بخواهند روز آخر پول بدهند فایده ای ندارد. اگر هم واقعا فکر می کنند ما باید برویم کنار تا پول بچه ها را بدهند، والله ما راحت هستیم. بچه ها هم می دانند من بیش از آنها نگران هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

آقاى ناظم چرا دارى شیا بازى مى کنى ؟!! از کدام جوان حرف میزنى وقتى فقط براى خط خوردن بازیکن دعوت میکنى و جرات بازى دادن به آنها را ندارى بیخود حرف از جوانگرایى نزن !!! تیم ملى را بازیکنان اداره میکنند و این موضوع دیگر کاملا آشکار و شما هم در تیم ملى کاره اى نیستى و چند ماه دیگه رفتنى هستى فقط حیف که تیم ملى فوتسال را نابود میکنى و مى روى!!!!