کد خبر : 148198
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 8:40
-

هیات خراسان-سایپا؛ نبرد جذابی که همه چیز داشت

هیات خراسان-سایپا؛ نبرد جذابی که همه چیز داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قطار پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان با سرعت در گذر است و هر هفته، حساسیت و جذابیت آن نیز بالاتر می‎‌رود؛ شاید ذهنیت‌ها نسبت به لیگ فوتسال بانوان به دلیل عدم نمایش مسابقات آن‌ها، یک لیگ ضعیف و بی‌کیفیت باشد اما واقعیت چیز دیگری‌ست. شاید تا پیش از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قطار پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان با سرعت در گذر است و هر هفته، حساسیت و جذابیت آن نیز بالاتر می‎‌رود؛ شاید ذهنیت‌ها نسبت به لیگ فوتسال بانوان به دلیل عدم نمایش مسابقات آن‌ها، یک لیگ ضعیف و بی‌کیفیت باشد اما واقعیت چیز دیگری‌ست.

شاید تا پیش از برگزاری لیگ پانزدهم، شرایط لیگ بیشتر به نفع یک یا نهایتا دو تیم پیش می‌رفت و کیفیت مسابقات بالا نبود اما در لیگ جاری، شرایط فوق العاده حساس دنبال می‌شود پنج تیم با فاصله تنها چهار امتیاز برای حضور در جمع چهار تیم برتر پلی‌آف تلاش می‌کنند.

امروز در یکی از مهم‌ترین رقابت های لیگ در سالن شهید بهشتی مشهد، شاگردان فاطمه شریف و نیلوفر اردلان برابر یک‌دیگر صف آرایی کردند؛ دیداری حیثیتی، مهم و جذاب. دو تیم با امتیاز برابر ۳۴ و تفاضل بهتر به سود مشهدی‌ها پا به میدان نبرد امروز گذاشتند.

حضور قریب به ۲۰۰ تماشاگر در سالن شهید بهشتی و از آن مهم‌تر، حضور سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان باعث شده بود تا بازی فارغ از شرایط مهم جدولی، برای بازیکنان در شرایط ویژه‌ای دنبال شود.

رقابت سرعتی، نزدیک و جذاب دو تیم که سرانجام آن یک پیروزی خفیف اما بسیار ارزشمند و مهم برای شاگردان فاطمه شریف بود و آنها توانستند ۴ بر ۳ برابر رقیب اصلی خود در راه کسب جام پانزدهم به پیروزی برسند.

طناز آرمات، سارا شیربیگی، محدثه محمدی، مهسا ایرانمنش گلزنان مشهدی‌ها بودند و برای خودروسازان هم آرزو صدقیانی زاده، مارال ترکمان، فاطمه ارژنگی گلزنی کردند اما در راه جبران نتیجه ناکام ماندند؛ یکی از ستاره های کلیدی امروز، دروازه تیم مشهد بود چرا که بارها و بارها حملات سایپایی‌ها را دفع کرد.

موضوعی که هم شهناز یاری سرمربی تیم ملی و هم نیلوفر اردلان روی آن صحه گذاشتند. یاری در پایان بازی گفت: یکی از زیباترین بازی های این فصل بود که دو تیم مدام روی دروازه یکدیگر بودند؛ ستاره های بازی مارال ترکمان مهاجم سایپا و زهرا لطف آبادی دروازه هیات فوتبال بودند.

اردلان هم گفت روزی بدی داشتیم و توپ هایمان به گل تبدیل نشد؛ از آن سوی میدان هم فاطمه شریف از حضور پرشور تماشاگران قدردانی کرد و افزود: برنده اصلی بازی تماشاگران پرشماری بودند که یک بازی عالی دیدند و به اعتقاد من بهترین بازی چند سال اخیر لیگ برتر فوتسال بانوان بود.

بازی که در کنار جذابیت، برخوردهای بسیاری هم داشت و سرعت فوق العاده آن باعث شده بود تا تماشاگران بسیاری از دقایق بازی را ایستاده نظاره‌گر باشند؛ نبردی که البته فقط و فقط اندک حاضران در سالن شهید بهشتی توانستند از آن لذت ببرند و بازخورد رسانه‌ای در شأن این مسابقه رخ نداد!

گلزنی فاطمه ارژنگی در خانه خود مشهد در لباس سایپا یکی دیگر از حواشی جالب توجه بازی امروز بود؛ همچنین حضور دختران موسسه توانبخشی همدم هم یکی دیگر از اتفاقات زیبای امروز بود.

پخش مسابقات حتی به صورت اینترنتی، خواسته بزرگ تمامی بازیکنان و مربیان لیگ بوده است که تا امروز محقق نشده است تا این‌چنین یک مصاف با کیفیت و فوق العاده از دید همگان دور بماند؛ و در کنار آن استعدادهای ناب فوتسال بانوان ایران یکی پس از دیگری، در حصر تصویری باقی بمانند و جذابیت هایی که جامعه ورزش ایران از آن تا به امروز محروم بوده اند.

درست است که بازی امروز یکی از مهم‌ترین بازی لیگ پانزدهم بوده اما در ادامه راه لیگ، جدال های فوق حساسی باقی مانده است و در کنار آن، هنوز مرحله پلی‌آف که چهار تیم برتر لیگ به آن راه پیدا می‌کنند در پیش است؛ ای کاش فدراسیون فوتبال و مسئولان ذی‌صلاح با اتخاذ سیاستی نو، فضای لازم برای دیده شدن ستارگان فوتسال بانوان ایران را فراهم آورند.

جدول لیگ پس از بازی امروز فوق العاده جذاب شد؛ مشهدی‌ها با ۳۷ امتیاز به صدر جدول لیگ تکیه زدند و ملی حفاری با تحمل یک شکست غیرمنتظره در خانه، ۳۵ امتیاز باقی ماند و پس از آن هم به ترتیب با تفاضل بهتر، سایپا با ۳۴ امتیاز، مس رفسنجان با ۳۴ امتیاز و نامی نو اصفهان مدافع عنوان قهرمانی با ۳۳ امتیاز در جایگاه سوم تا پنجم جدول قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.