کد خبر : 148327
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 13:11
-

بازی شهروند-گیتی پسند زیر ذره بین سازمان لیگ

بازی شهروند-گیتی پسند زیر ذره بین سازمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات هفته بیستم و یکم لیگ برتر فوتسال از روز چهارشنبه آغاز می‌شود. در یکی از حساس‌ترین و زیباترین بازی‌های این هفته ۲ تیم شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف هم می‌روند. بازی رفت این ۲ تیم با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات هفته بیستم و یکم لیگ برتر فوتسال از روز چهارشنبه آغاز می‌شود. در یکی از حساس‌ترین و زیباترین بازی‌های این هفته ۲ تیم شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف هم می‌روند.

بازی رفت این ۲ تیم با حواشی بسیاری همراه بود و هر ۲ تیم به تساوی پر گل ۴ بر ۴ رضایت دادند. این بازی کم حاشیه نداشت و باعث شد حمید احمدی بازیکن گیتی پسند اصفهان به دلیل درگیری با بازیکنان و کادر فنی تیم حریف از زمین بازی اخراج شود و همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احمدی را به ۶ ماه محرومیت از میادین بازی جریمه کند. همچنین این کمیته هر ۲ تیم را با جریمه‌های سنگینی رو برو کرد. حال قرار است بازی برگشت این ۲ تیم روز چهارشنبه به میربانی ساری برگزار شود.

یک منبع آگاه از باشگاه شهروند ساری در گفتگو با خبرنگار ما درباره برگزاری بازی این هفته ۲ تیم شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان که ممکن است حواشی زیادی داشته باشد گفت: با توجه به آن که بازی رفت این ۲ تیم دچار حاشیه‌های زیادی شد، مسئولان باشگاه شهروند ساری از همین حالا تمهیدات لازم را برای برگزاری بازی در شرایط آرام را فراهم کرده و قرار است آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال از نزدیک این دیدار را تماشا کند.

همچنین در این بازی کمیته داروان فدراسیون فوتبال، بهترین تیم داوری را انتخاب کرده و همه در تلاش هستند تا این دیدار در کمال آرامش و بدون حاشیه برگزار شود.

از نکات جالب توجه در این بازی می‌توان به حضور رضا لک بر روی نیمکت تیم شهروند ساری اشاره کرد. او که فصل گذشته به عنوان سرمربی در تیم گیتی پسند اصفهان مشغول به کار بود پس از آن که از این تیم اصفهانی جدا شد راهی ساری شد و هدایت تیم شهروند این شهر را بر عهده گرفت. حال باید منتظر ماند و دید که در پایان این دیدار جذاب و دیدنی کدام تیم می‌تواند نتیجه لازم را کسب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.