کد خبر : 148348
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 14:21
-

قلی‌پور : بازی با مس ، خیلی از بازیکنان ما جوان بودند / حضور در جمع مدعیان دور از دسترس نیست

قلی‌پور : بازی با مس ، خیلی از بازیکنان ما جوان بودند / حضور در جمع مدعیان دور از دسترس نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این‌که لیگ ایران سخت، فیزیکی و فشرده است، گفت: اگرچه گفته می‌شود که با رفتن بازیکنان خوب ایران برای بازی به کشورهای دیگر، سطح لیگ برتر ایران پایین آمده است ولی من این موضوع را قبول ندارم. رشید قلی‌پور در خصوص بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این‌که لیگ ایران سخت، فیزیکی و فشرده است، گفت: اگرچه گفته می‌شود که با رفتن بازیکنان خوب ایران برای بازی به کشورهای دیگر، سطح لیگ برتر ایران پایین آمده است ولی من این موضوع را قبول ندارم.

رشید قلی‌پور در خصوص بازی ملی‌حفاری در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور برابر مس سونگون، اظهارکرد: حفاری پیش از بازی با مس سونگون، یک دیدار خیلی بد با ستارگان ورامین داشت. ما خیلی دیر به این دیدار رسیدیم و بازی هم با تاخیر شروع شد تا ما با عجله بتوانیم کمی بدن‌های‌مان را گرم کنیم. متاسفانه در این دیدار تیم‌مان افت کرد و متحمل شکست سنگینی شدیم.

وی ادامه داد: پس از این دیدار، در راس کادر فنی تغییر داشتیم و آقای علاسوند به عنوان سرمربی جدید معرفی شد و از نظر روحی روانی نیز برای تیم زحمت بسیاری کشید و کمی روی تاکتیک تیم برای بازی با مس سونگون کار کرد تا بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم. ما به تساوی در این دیدار نیز راضی بودیم زیرا مس تیم بزرگی است. خود من برای این بازی انگیزه داشتم و یکی از دلایل خوب بازی کردنم، این بود که مقابل تیم شهرم بازی می‌کردم.

این بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که برای فصل جاری، بازیکنان با تجربه‌ای که در گذشته تیم را همراهی می‌کردند از حفاری جدا شدند، گفت: در بازی با مس سونگون، خیلی از بازیکنان ما ۲۲ یا ۲۳ ساله بودند و از تجربه لازم برخوردار نبودند و به نظرم از دلایل اصلی افت ملی‌حفاری، جدا شدن همین بازیکنان باتجربه است.

وی با اشاره به رده هشتم ملی‌حفاری در جدول رده‌بندی، عنوان کرد: در حال حاضر اختلاف بین تیم‌های رتبه چهارم تا هشتم جدول رده‌بندی، سه تا چهار امتیاز است. یعنی رسیدن حفاری به رده‌های بالاتر دور از دسترس نیست و در ادامه نیز اگر مانند همین دیدار با مس‌سونگون بازی ‌کنیم، مطمئنا با کسب نتایج لازم، رده جدولی‌مان هم بهتر خواهد شد و احتمال صعودمان به رده چهارم یا پنجم وجود دارد. هدف ما این است که در یکی از این رده‌ها قرار بگیریم تا در مرحله نخست پلی‌آف به تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون برخورد نکنیم.

قلی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا هواداران ملی‌حفاری می‌توانند به کسب یکی از رده‌های اول تا سوم در پایان لیگ برتر امیدوار باشند؟ گفت: چرا که نه؛ این مهم دور از دسترس نیست. همانطور که توانستیم مس‌سونگون را با این همه پتانسیل و وضعیت تیمی بالا و بازیکن خوب، شکست دهیم، اگر برای هدف‌مان هم تلاش کنیم، می‌توانیم به آن هم برسیم. ناامید نیستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. هدف‌مان این است که ملی حفاری را مانند سال گذشته در جمع چهار تیم برتر ایران قرار دهیم و بعد نیز منتظر اتفاقات بعدی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه حضور در لیگ برتر، فصل جاری لیگ را نسبت به فصل‌های گذشته چطور ارزیابی می‌کنید؟ عنوان کرد: اگرچه گفته می‌شود که با رفتن بازیکنان خوب ایران برای بازی به کشورهای دیگر، سطح لیگ برتر کشور پایین آمده است، اما من این موضوع را قبول ندارم. به نظرم لیگ ایران، یک لیگ سخت، فیزیکی و فشرده است.

وی ادامه داد: درست است که سطح فنی بازی‌ها کمی پایین آمده است، اما سطح فیزیکی آن بالا رفته است و تیم‌ها برای امتیاز گرفتن باید بسیار بجنگند. به نظرم افت لیگ آنقدر زیاد نیست که قابل انتقاد باشد.

این بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری در پایان نیز درباره کار در باشگاه ملی‌حفاری، گفت: واقعیت این است تیم حفاری یکی از معدود تیم‌هایی است که در آن، همه چیز سر جای خودش قرار دارد و هر کسی کار مربوط به خود را به درستی انجام می‌دهد. بازیکنان کمی از نظر مالی در مضیقه هستند که البته باشگاه قول‌هایی در این زمینه داده است. ملی‌حفاری یک تیم با کیفیت از نظر مدیریتی است و خوشحالم در این مجموعه کار می‌کنم زیرا از نظر روانی در شرایط خوبی هستیم و هیچ چیز غیرمعمولی در این باشگاه نیست که ما را اذیت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.