کد خبر : 148314
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 13:01
-

آذرخشی ها بیشتر از مسائل مالی ، با مسائل مدیریتی مشکل دارند

آذرخشی ها بیشتر از مسائل مالی ، با مسائل مدیریتی مشکل دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قاسم رنجبریان دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان درباره مشکلات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و اینکه چرا در بازی برابر فرش آرا مشهد حاضر به بازی نشدند اظهار داشت: روز بازی بنده تا ساعت ۱۲ ظهر با کادر فنی تیم آذرخش مشغول صحبت بودم تا آن‌ها را راضی کنم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قاسم رنجبریان دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان درباره مشکلات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و اینکه چرا در بازی برابر فرش آرا مشهد حاضر به بازی نشدند اظهار داشت: روز بازی بنده تا ساعت ۱۲ ظهر با کادر فنی تیم آذرخش مشغول صحبت بودم تا آن‌ها را راضی کنم که در بازی با فرش آرا حاضر شوند، اما آن‌ها به خاطر مسائل مالی حاضر نشدند که در این دیدار شرکت کنند. گویا مشکل اصلی آن‌ها بابت چکی بود که مدیریت باشگاه به آن‌ها داده بود. قرار بود این چک اوایل دی ماه پاس شود.

او درباره اینکه بازیکنان و کادر فنی آذرخش مطمئن هستند که این چک پاس نمی‌شود، زیرا از سال ۹۱ این تیم چک‌های زیادی از مدیریت این باشگاه گرفته تصریح کرد: بله کاملاً درست است. گویا مدیریت این باشگاه هنوز از سال‌های گذشته بابت چک‌هایی که به کادر فنی و بازیکنان این تیم داده هنوز پاس نشده است و ما هم تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا مشکلات مالی بازیکنان و کارد فنی این تیم را حل و فصل کنیم.

رنجبریان همچنین درباره این که آیا قرار است مدیریت این باشگاه تغییراتی داشتنه باشد نیز گفت: اگر قرار باشد در باشگاه تغییراتی صورت گیرد این کار بر عهده اداره کل وزارت ورزش و جوانان است و هیئت فوتبال در این موضوع نقشی ندارد. آن طور که شنیده ام گویا قرار است شهردار استان با اداره کل وزارت ورزش جلسه‌ای را ترتیب دهد تا در آنجا درباره مدیرعامل و هیئت مدیره این باشگاه تصمیماتی گرفته شود که تا به امروز هیچ خبری نشده و مدیریت این باشگاه همچنان بر عهده حسین احمدی است.

دبیر هیئت فوتبال هرمزگان در پاسخ به این سوال که آیا تیم فوتسال آذرخش در بازی روز چهارشنبه برابر مس سونگون بازی خواهد کرد بیان داشت: ما در هیئت فوتبال تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این تیم در بازی چهارشنبه خود برابر مس سونگون حاضر شود. بازیکنان و سرمربی آذرخش بیشتر از آن که با مسائل مالی مشکل داشته باشند، با مسائل مدیرتی مشکل دارند. کادر فنی این تیم می‌گوید اگر مدیریت باشگاه تغییر پیدا کند آن موقع مشکلی برای بازی کردن در رقابت‌های لیگ برتر نخواهند داشت. به هر حال باید منتظر ماند و دید که در روز‌های آینده اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان چه تصمیمی را بابت مدیریت این باشگاه خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.