کد خبر : 148368
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 17:57
-

ایرالکو بازی معوقه را برد/ پارسیان یک نیم فصل بدون برد

ایرالکو بازی معوقه را برد/ پارسیان یک نیم فصل بدون برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در تنها بازی باقیمانده از نیم فصل اول لیگ دسته اول تیم پارسیان شهرقدس در ادامه تیره روزی های خود در خانه مغلوب ایرالکو اراک شد. این تیم که با وجود تغییر کادرفنی نیز همچنان روی دور باخت قدم بر می دارد امروز در سالن الغدیر شهرقدس مغلوب ایرالکو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در تنها بازی باقیمانده از نیم فصل اول لیگ دسته اول تیم پارسیان شهرقدس در ادامه تیره روزی های خود در خانه مغلوب ایرالکو اراک شد. این تیم که با وجود تغییر کادرفنی نیز همچنان روی دور باخت قدم بر می دارد امروز در سالن الغدیر شهرقدس مغلوب ایرالکو اراک شد.وحید احسانی و محسن بابایی برای پارسیان و عرفان ناطقی،مهدی آلبو فیتیله و مرتضی محمودی برای ایرالکو گلزنی کردند.با این نتیجه پارسیان نیم فصل اول را با قعرنشینی و شکست به پایان رساند و بدون برد به تعطیلات رفت.

به نظر می رسد اگر مدیرعامل باشگاه به جای مشغول شدن به ثبت نام در انتخابات مجلس و پرداختن به مسائل غیر ورزشی تمرکز خود را معطوف به این تیم خطه محروم شهرقدس می کرد اکنون جوانان این منطقه از داشتن تیمی خوب محروم نبودند و پارسیان نیز در قعر جدول لیگ دسته اول دست و پا نمی زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.