کد خبر : 148331
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 13:05
-

بیغم : مدیریت بازیکنان بزرگ کار بسیار سختی است / از مربیان ملی انتظار داشتیم بازی آخر بازیکنان ما را به میدان نمی‌فرستادند

بیغم : مدیریت بازیکنان بزرگ کار بسیار سختی است / از مربیان ملی انتظار داشتیم بازی آخر بازیکنان ما را به میدان نمی‌فرستادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: برای نمایش یک بازی تماشاگرپسند و درخور گیتی پسند به ساری خواهیم رفت. حمید بیغم در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی تیمش برابر شاهین کرمانشاه، اظهار کرد: شاهین جزء تیم‌هایی است که خطر سقوط را احساس می‌کند و ما می‌دانستیم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: برای نمایش یک بازی تماشاگرپسند و درخور گیتی پسند به ساری خواهیم رفت.

حمید بیغم در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی تیمش برابر شاهین کرمانشاه، اظهار کرد: شاهین جزء تیم‌هایی است که خطر سقوط را احساس می‌کند و ما می‌دانستیم که انتحاری بازی خواهند کرد. در ابتدای بازی نیز دو گل دریافت کردیم، اما با تلاش و تجربه بازیکنان توانستیم باز خوبی به نمایش بگذاریم و پیروز شویم.

وی ادامه داد: شاهین تیم خوبی است و کنار یکدیگر پازل خوبی هستند و اگر بتوانند در ۲ بازی آینده نتیجه بگیرند شانس ماندن در لیگ را دارند.

بیغم با اشاره به مصاحبه قبلی خود در رابطه با بازیکن ندادن به تیم ملی، خاطرنشان کرد: بازیکن ما ۳ بازی ملی با فشار بالا انجام داد و ما نیز ۳ بازی خارج از خانه داشتیم که این موجب افت جسمانی و روحی بازیکنان می‌شود و کار ما را سخت می‌کند. از مربیان تیم ملی انتظار داشتیم بازی آخر بازیکنان ما را به میدان نمی‌فرستادند که بازیکنان را با شرایط بهتری در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در ارتباط با بازی آینده تیمش برابر شهروند ساری، افزود: شهروند نیز جزء تیم‌های خوب است و تماشاگران خوبی دارد. برای نمایش یک بازی تماشاگرپسند و درخور گیتی پسند به ساری خواهیم رفت.

وی در رابطه با تماشاگران ساری ادامه داد: هواداران ساری همیشه تیم خود را تشویق می‌کنند و هیچ‌گونه حاشیه‌ای ندارند، مگر این‌که حاشیه از سوی نیمکت‌ها ایجاد شود.

بیغم در ارتباط با مدیریت بازیکنان بزرگ مانند محمد کشاورز، علی‌اصغر حسن‌زاده و دیگر ملی پوشان گیتی پسند، افزود: مدیریت این بازیکنان کار بسیار سختی است، اما بازیکنانی را گرفتیم که علاوه بر بزرگی در مسائل فنی، از لحاظ اخلاقی نیز حرف اول را می‌زنند.

وی همچنین در خصوص بازی تیم امید گیتی پسند برابر شهروند ساری در فینال لیگ برتر امید، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم امید در تیم بزرگسالان بوده‌اند و با پتانسیلی که تیم ما دارد به امید خدا قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.