کد خبر : 148343
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 13:18
-

شریف :بهترین مسابقه چند سال اخیر لیگ را انجام دادیم

شریف :بهترین مسابقه چند سال اخیر لیگ را انجام دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف پس از پیروزی در مسابقه حساس هفته شانزدهم لیگ‌برتر فوتسال بانوان برابر سایپا  گفت: فکر می‌کنم بهترین مسابقه لیگ را طی چند سال اخیر انجام دادیم. وی افزود: برنده واقعی تماشاگرانی بودند که در سالن حاضر شده و ما را تنها نگذاشته و تشویق کردند. سرمربی تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف پس از پیروزی در مسابقه حساس هفته شانزدهم لیگ‌برتر فوتسال بانوان برابر سایپا  گفت: فکر می‌کنم بهترین مسابقه لیگ را طی چند سال اخیر انجام دادیم.

وی افزود: برنده واقعی تماشاگرانی بودند که در سالن حاضر شده و ما را تنها نگذاشته و تشویق کردند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی با اشاره به نیمه اول و غافلگیری تیم سایپا اظهار داشت: در نیمه اول بازی سایپا تیم ما را غافلگیر کرد به طوریکه مجبور شدیم تایم بگیریم و نکات فنی لازم را به شاگردانم گوشزد کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم سه موقعیت دروازه خالی را از دست دادیم. سایپا پاورپلی کرد و ما موقعیت به دست آوردیم. گل سومی هم که وارد دروازه ما شد به دلیل اشتباه دفاع ما بود.

شریف درخصوص صدرنشینی تیمش و جبران شکست دور رفت برابر سایپا گفت: در پنج هفته نخست دور رفت پنج بازی سخت داشتیم و بازیکنانم هماهنگ‌نشده بودند، اما به تدریج منسجم و هماهنگ‌تر شدند و در این بازی هم از امتیاز میزبانی استفاده کردیم تا بازی دور رفت که ۲ بر یک شکست خورده بودیم را در دور برگشت ۴ بر ۳ پیروز شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.