کد خبر : 148560
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 15:55
دسته‌بندی نشده
-

افضل:نسبت به توانایی بازیکنان از آنها استفاده می‌کنم/آذرخش بسته بازی کرد

افضل:نسبت به توانایی بازیکنان از آنها استفاده می‌کنم/آذرخش بسته بازی کرد
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: شرایط بازی‌ها طوری رقم می‌خورد که نسبت به توانایی بازیکنان از آنان استفاده می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل افزود: همانطور که در طول بازی دیدید تیم مس موقعیت های زیادی را به دست آورد ولی بازیکنانم نتوانستند از فرصت های بدست آورده نهایت بهره را ببرند چرا که در این بازی می توانستیم تعداد گل های زیادی را به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با تشکر از حضور هواداران تیم مس در سالن ورزشی شهید پورشریفی خاط نشان کرد: به این حضور و حمایت پرشور برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز داریم.

افضل اظهار کرد: تیم آذرخش با استراحتی که در هفته گذشته داشته امروز بازی منسجمی را از خودش به نمایش گذاشت و حتی در کار دفاعی در بیشتر صحنه ها بسته ظاهر شد، ولی خوشبختانه شاگردانم با توجه به تمریناتی که انجام دادند، توانستند راه نفوذ این دفاع را باز کرده و در طول بازی ۴ گل بزنند.

وی در مورد عدم حضور فرهاد فخیم کاپیتان تیم مس، عنوان کرد: فرهاد به دلیل سه کارته بودن نتوانست در این بازی کنار تیم باشد.  

افضل اضافه کرد: برای ما هیچ فرقی نمی کند در مرحله پلی آف با چه تیمی روبرو می شویم چرا که برای کسب قهرمانی باید تمام تیم ها را شکست دهیم و در این راه هم تلاش کرده و هم مصمم هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.