کد خبر : 148545
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 15:28
-

بی‌غم: همین که تماشاگران در ساری به بازیکنان آسیب نرساندند، جای شکر دارد/ حق با ناظم‌الشریعه است

بی‌غم: همین که تماشاگران در ساری به بازیکنان آسیب نرساندند، جای شکر دارد/ حق با ناظم‌الشریعه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم درباره تساوی ۳ – ۳ تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل شهروند ساری اظهار داشت: پیش‌تر گفته بودم که سالن ساری غیراستاندارد است و به‌جای ۴۰ متر، ۲۹ متر طول دارد. بازی در این سالن برای سایر تیم‌ها سخت است، اما بازیکنان شهروند که چند سال است که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم درباره تساوی ۳ – ۳ تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل شهروند ساری اظهار داشت: پیش‌تر گفته بودم که سالن ساری غیراستاندارد است و به‌جای ۴۰ متر، ۲۹ متر طول دارد. بازی در این سالن برای سایر تیم‌ها سخت است، اما بازیکنان شهروند که چند سال است که در این سالن به میدان می‌روند، کار راحتی دارند.

وی ادامه داد: رفته رفته با زمین آشنا شدیم و نبض بازی دست‌مان آمد. ما تا ثانیه‌های پایانی از شهروند پیش بودیم، اما در ۱۵ ثانیه آخر گل خوردیم و بازی مساوی شد. در هر حال تماشاگران شاهد بازی زیبایی بودند.

سرمربی گیتی‌پسند درباره فحاشی‌های هواداران تیم شهروند به بازیکنان تیم اصفهانی و اینکه اعضای تیم میهمان توسط نیروی انتظامی اسکورت شدند، تصریح کرد:‌ متأسفانه فحاشی‌ها در اکثر شهرها وجود دارد و اتفاق خاص دیگری در ساری رخ نداد. بازیکنان بازی خود را کردند و اینکه تماشاگران آسیبی به آنها نرساندند، جای شکر دارد. از روزی که به ساری رسیدیم، مأموران نیروی انتظامی ما را زیر نظر داشتند و تا زمانی که از ساری خارج شدیم، در هتل و نیز مسیر رفت و برگشت اسکورت شدیم.

بی‌غم در مورد قضاوت تیم داوری مسابقه بیان کرد: شاهد بازی سنگینی بودیم و به داور حق می‌دهم. در برخی صحنه‌ها به قضاوت داوران معترض بودیم، اما عملکرد آنها فوق‌العاده بود. این‌گونه بازی‌ها باید مدیریت شود که دو تیم و نیز داوران، مسابقه را مدیریت کردند و مشکلی از این بابت نداشتیم.

وی با بیان اینکه گیتی‌پسند امسال شرایط خاصی را تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: در این فصل بازیکنانی چون برمشوری، سنگ‌سفیدی و عالیقدر مصدوم شدند، سپهر محمدی از ما جدا و حمید احمدی نیز محروم شد. ما هنوز با تیم کامل خود در یک مسابقه به میدان نرفته‌ایم، اما الان ۸۰ تا ۹۰ درصد بازیکنان اصلی را در اختیار داریم. این بچه‌ها کم کم باید به یکدیگر عادت کنند که خدا را شکر در یکی دو بازی اخیر، این اتفاق رخ داده است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر برگزاری پلی‌آف، شاگردانش به دنبال صعود به صدر جدول هستند یا خیر، به تسنیم گفت: هر تیم پنج بازی دیگر در پیش دارد و هیچ تیمی در هیچ دیداری از پیش برنده یا بازنده نیست. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اکنون فقط به بازی با اهورا فکر می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بی‌غم درباره جذب والکس دوس‌سانتوس، بازیکن پیشین تیم مگنوس برزیل اظهار داشت: این بازیکن برزیلی وارد ایران شده و تست‌های پزشکی را با موفقیت طی کرده است. تقاضای صدور ITC این بازیکن را کرده‌ایم که امیدواریم تا بازی با اهورای بهبهان برسد. این بازیکن در جام باشگاه‌های جهان بازی می‌کرد و در هفته اخیر، قهرمان برزیل شد. قرارداد او تا پایان فصل امضا شده است.

وی درباره وضعیت مالی باشگاه اصفهانی و در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران باشگاه گیتی‌پسند، بابت پرداخت و انتقال پول والکس نگرانی ندارند، تصریح کرد: باشگاه این موضوع را پیگیری می‌کند. ما مطابق برنامه و بودجه باشگاه پیش رفتیم و تلاش کردیم هزینه‌ها را مدیریت کنیم. وضعیت مالی باشگاه بد نیست و خدا را شکر و به لطف تلاش جنتی (مدیرعامل باشگاه) شرایط خوبی را تجربه می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند راجع به مشکلات مالی باشگاه‌های فوتسال که به بازی نکردن تیم آذرخش بندرعباس مقابل فرش‌آرای مشهد منجر شد، خاطرنشان کرد: درست نیست در این باره صحبت کنم، اما آذرخش در سال‌های اخیر در چند بازی به میدان نرفت که این موضوع،‌ وجهه خوبی ندارد و کار درستی نیست. چند سال است که این اتفاق رخ می‌دهد و حق برخی تیم‌ها خورده می‌شود. آذرخش امسال و سال گذشته در دو بازی شرکت نکرد که این برای فوتسال ایران که در جهان حرف‌هایی برای گفتن دارد،‌ جایز نیست.

بی‌غم در مورد انتقاد ناظم‌الشریعه از برنامه لیگ برتر و احتمال تعویق دیدارهای پایانی مسابقات به خاطر اردوی تیم ملی فوتسال گفت: وقتی مسابقات طول می‌کشد، هزینه‌های اسکان و تغذیه هم افزایش می‌یابد، اما ناظم‌الشریعه حق دارد. ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم و ۴۵ روز تعطیلی نیم‌فصل و چند تعطیلی حدوداً ۱۲ روزه داشتیم. نگه داشتن بازیکنان در سطح بالا کار بسیار سختی است، اما جام ملت‌های آسیا تورنمنت مهمی محسوب می‌شود و ان‌شاءالله با جلو رفتن برنامه‌ها، تیم ملی نتیجه خوبی در این مسابقات بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.