کد خبر : 148970
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 15:08
-

روزپیکر: اتحاد و همدلی بازیکنان پیروزی مقابل هایپرشهر را برایمان رقم زد

روزپیکر: اتحاد و همدلی بازیکنان پیروزی مقابل هایپرشهر را برایمان رقم زد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر عصر دوشنبه پس از پایان بازی برابر هایپرشهر شاهین شهر اصفهان ظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان تیم آذرخش از فصل گذشته تاکنون با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستند و هر بار به نوعی اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم تا شاید مسوولان صدای ما را بشنوند. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر عصر دوشنبه پس از پایان بازی برابر هایپرشهر شاهین شهر اصفهان ظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان تیم آذرخش از فصل گذشته تاکنون با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستند و هر بار به نوعی اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم تا شاید مسوولان صدای ما را بشنوند.
وی افزود: شرایط آذرخش با وجود شایستگی های بسیار، شرایط خوبی در جدول رده بندی نیست و ما امیدواریم که بتوانیم با وجود مشکلات، سهمیه استان در لیگ برتر را حفظ کنیم.
روزپیکر خاطرنشان کرد: دیدار امروز برابر هایپرشهر برای تیم ما یک دیدار حساس و سرنوشت ساز بود که خوشبختانه با تلاش و همدلی بازیکنان شرمنده مردم هرمزگان و علاقمندان تیم آذرخش نشدیم.
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تصریح کرد: حرفهای بسیاری برای گفتن داریم که پس از پایان بازی های لیگ برتر آنها را خواهیم گفت تا همگان بدانند ما در چه شرایطی در بازی ها حاضر شدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.