کد خبر : 149032
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 13:25
-

بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال برای «فیفادی» بهمن

بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال برای «فیفادی» بهمن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران اسفندماه امسال باید در مسابقات جام ملت های آسیا به میزبانی ترکمنستان شرکت کند. ایران که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود، در مرحله گروهی با عربستان، کره جنوبی و چین همگروه است. تیم ملی ایران چندی پیش از فیفادی خود استفاده کرد و با دعوت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران اسفندماه امسال باید در مسابقات جام ملت های آسیا به میزبانی ترکمنستان شرکت کند. ایران که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود، در مرحله گروهی با عربستان، کره جنوبی و چین همگروه است.

تیم ملی ایران چندی پیش از فیفادی خود استفاده کرد و با دعوت از بلاروس و اسلواکی، تورنمنتی سه جانبه را در مشهد برگزار کرد اما برای آخرین فیفادی قبل از جام ملت ها (در بهمن ماه) هنوز هیچ بازی دوستانه ای پیش بینی نشده است.

کمیته فوتسال در ماه های اخیر بحث بازی با کشورهای اروپایی را دنبال کرده است ولی هنوز نتوانسته با این تیم ها به توافق برسد. یکی از دلایل بی نتیجه ماندن این مذاکرات، برگزاری مسابقات اروپایی و درگیری تیم های این قاره در آن رقابت ها است.

از سوی دیگر کادر فنی تیم ملی فوتسال بارها تاکید کرده پیش از جام ملت ها نباید با تیم های آسیایی بازی تدارکاتی برگزار کرد ولی نکته عجیب اینجاست که کمیته فوتسال بازهم در این شرایط کشورهایی مثل لبنان و ازبکستان را برای انجام بازی دوستانه پیشنهاد کرده است! این پیشنهاد بازهم با مخالفت مواجه شده است چرا که باعث شناخت بیشتر حریفان آسیایی از تیم ملی کشورمان خواهد شد.

رایزنی ها برای پیداکردن یک حریف تدارکاتی و ترجیحا اروپایی ادامه دارد و تیم ملی امیدوار است با پیدا کردن یک تیم مناسب، قبل از جام ملت ها محک خوبی بخورد.

نویسنده:محسن فروغی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

کلا فدراسیون تاج و دوستان هر روز در حال هنرنمایی جدیدی است
فعلا هم اقایون در فکر ۲۰ میلیاردی هستند که قرض کردند و به ویلموتس داده اند!!!! چون تا چند ماه دیگر باید قرض خودشان را پس بدهند