کد خبر : 149155
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 11:39
دسته‌بندی نشده
-

قاسمی : برنامه‌ریزی‌ برای نابودی تیم در حال جواب دادن است! / امیدوارم مثل سال قبل قرعه آسانی داشته باشیم

قاسمی : برنامه‌ریزی‌ برای نابودی تیم در حال جواب دادن است! / امیدوارم مثل سال قبل قرعه آسانی داشته باشیم
کاپیتان تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با انتقاد از عملکرد مدیریتی تیم، گفت: من پس از 16 هفته که بی‌دلیل کنار بودم به تیم اضافه شدم تا جایی که بدنم یاری نمی‌کرد چون دو جلسه تمرین تیمی داشتم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سعید قاسمی  اظهار داشت: در بازی برابر مس سونگون هر چه در توان بازیکنان بود گذاشتند اما مس یک تیم پر مهره و با امکانات عالی است که تقابل ما و آن‌ها مانند جنگ شمشیر و تفنگ است.

کاپیتان تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با انتقاد از عملکرد مدیریتی تیم، گفت: من پس از ۱۶ هفته که بی‌دلیل کنار بودم به تیم اضافه شدم تا جایی که بدنم یاری نمی‌کرد چون دو جلسه تمرین تیمی داشتم.

وی افزود:به نظرم برنامه‌ریزی‌هایی که برای نابودی این تیم انجام‌شده در حال جواب دادن است، چرا باید زمانی که تیم به‌خوبی پیش می‌رود چند بازیکن کلیدی خود را کنار بگذارند؟

قاسمی عنوان کرد: بدون هیچ دلیلی محمد بیضایی رو به شیراز فرستادند و من به‌اتفاق محمد دهقان را کنار گذاشتند در حالی هیچ مشکلی وجود نداشت.

وی درباره جایگاه پایان فصل سوهان  محمد سیمای قم تصریح کرد: امسال در بین رتبه‌های ششم تا هشتم قرار می‌گیریم البته اگر از بازی‌های باقی‌مانده شش امتیاز را کسب کنیم.

قاسمی در پایان گفت: امیدواریم همچون سال گذشته که در مرحله پلی اف قرعه آسانی نسبت به سایر تیم‌ها داشتیم، در این فصل هم بخت با ما یار باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.