کد خبر : 149274
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 9:11
-

اصغری مقدم:بازیکنان شاهین بسیار با تعصب و غیرت بازی کردند /شانس آوردیم که بازنده از میدان خارج نشدیم

اصغری مقدم:بازیکنان شاهین بسیار با تعصب و غیرت بازی کردند /شانس آوردیم که بازنده از میدان خارج نشدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه که تیمش امروز مقابل شاهین کرمانشاه با تساوی چهار بر چهار متوقف شد، گفت: از نتیجه این بازی رضایت ندارم هرچند کیفیت مسابقه خوب بود. «جواد اصغری مقدم» در پایان دیدار تیمش مقابل شاهین کرمانشاه که از هفته بیست و سوم لیگ برتر در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه که تیمش امروز مقابل شاهین کرمانشاه با تساوی چهار بر چهار متوقف شد، گفت: از نتیجه این بازی رضایت ندارم هرچند کیفیت مسابقه خوب بود.

«جواد اصغری مقدم» در پایان دیدار تیمش مقابل شاهین کرمانشاه که از هفته بیست و سوم لیگ برتر در سالن فجر برگزار شد، افزود: به بازیکنان تیم شاهین تبریک می‌گویم که بسیار با تعصب و غیرت بازی کردند و موفق شدند از تیم ما نتیجه تساوی بگیرند.

وی گفت: بازیکنان ما هنوز اهمیت بازی‌های خانگی را درک نکرده‌اند تا آن‌گونه که شایسته است به میدان بروند زیرا امتیازات دیدارهایی که در ساوه داریم آخر فصل بسیار کارساز است و به همین دلیل باید بازیکنان سن‌ایچ یاد بگیرند که مقابل تماشاگران خودی با همه وجود بازی کنند، کاری که امروز نتوانستند انجام دهند.

سرمربی سن ایچ ساوه اظهار داشت: در دیدار امروز شانس آوردیم که بازنده از میدان خارج نشدیم و این مسئله به دلیل دست کم گرفتن حریف از سوی برخی شاگردانم بود که فکر می‌کردند چون حریف ما تیم انتهای جدول است شاید به راحتی برنده میدان شوند، که اینگونه نشد.

وی گفت: در نیمه اول بازی خوبی را بازیکنان سن ایچ ارائه کردند اما با وجود گوشزد کردن نکات لازم در بین ۲ نیمه، متاسفانه با گذشته چند دقیقه از آغاز نیمه دوم برخی از بازیکنان ما دستورات تاکتیکی را فراموش کردند.

اصغری مقدم تاکید کرد: برای ادامه راه در لیگ برتر باز هم تمرین و تلاش فراوان خواهیم کرد اما درسی که مسابقه امروز به ما داد این بود که باید برای به دست آوردن نتیجه با همه وجود تلاش کرد.

وی همچنین قضاوت ضعیف داور دوم این دیدار را مورد انتقاد قرار داد و گفت: اگر مدیریت داور اول (نصیرزاده) نبود شاید کنترل بازی از دست آنان خارج می‌شد و جو به هم می ریخت زیرا داور دوم به هیچ وجه قضاوت خوبی نداشت.

سن ایچ ساوه با کسب تک امتیاز دیدار برابر شاهین کرمانشاه در مجموه ۳۶ امتیازی شد و در رده ششم جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.