کد خبر : 149282
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 9:29
-

تقوی :اختلاف نظر بین بازیکنان گیتی‌پسند به جدل کشیده شده بود / سرمربی گیتی پسند بزرگ نمایی می کند

تقوی :اختلاف نظر بین بازیکنان گیتی‌پسند به جدل کشیده شده بود / سرمربی گیتی پسند بزرگ نمایی می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اکبر تقوی در خصوص حاشیه‌ های دیدار ستارگان و گیتی پسند، اظهار کرد: آنچه که بنده در بازی امروز متوجه شدم یک اختلاف نظر بین یکی دو تا بازیکنان گیتی‌پسند در تیم‌های گذشته  با دو تا از دوستان این منطقه بود که با یکدیگر یک بحثی را داشتند که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اکبر تقوی در خصوص حاشیه‌ های دیدار ستارگان و گیتی پسند، اظهار کرد: آنچه که بنده در بازی امروز متوجه شدم یک اختلاف نظر بین یکی دو تا بازیکنان گیتی‌پسند در تیم‌های گذشته  با دو تا از دوستان این منطقه بود که با یکدیگر یک بحثی را داشتند که متاسفانه به جدل کشیده شده بود و هیچ ربطی به مجموعه ورزشی نداشت و بیرون سالن اتفاق افتاده بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم گیتی پسند به لحاظ مهره و امکانات و بودجه تیم بزرگی است و نیازی به این موضوعات ندارد.

تقوی گفت: من فکر می کنم یک بخشی از این کار توهم و خیال است که ما بیاییم و بی خودی اهانت و توهین کنیم و آبروی یک شهر را ببریم.

وی افزود: ما هم هفته قبل پروازمان به کرمانشاه دیر رسید و نتوانستیم تمرین و عرق گیری کنیم، آیا ما هم باید این را به گردن تیم میزبان می انداختیم که چرا نگذاشتید تمرین کنیم.

سرپرست تیم ستارگان ورامین گفت: به معنای واقعی ما آن شخصیت تیمی و مردم ورامین را به نمایش گذاشتیم و از همه مهم تر این که ورامین اولین سال حضورش در لیگ فوتبال است، مگر ما خدایی نکرده اختلافی با مجموعه تیم گیتی‌پسند داریم.

وی در پایان اظهار کرد: من فکر می‌کنم سرمربی گیتی پسند خیلی این مسئله را بزرگ نمایی می کند و هیچ مسئله و درگیری خاصی نبوده‌ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.