کد خبر : 149278
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 9:24
-

علاسوند : بازیکنان به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان ، میل به بازی ندارند

علاسوند : بازیکنان به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان ، میل به بازی ندارند
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری بی انگیزگی بازیکنانش را عامل باخت این تیم دانست و گفت: بازیکنانم به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان بی انگیزه شده و میل به بازی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری بی انگیزگی بازیکنانش را عامل باخت این تیم دانست و گفت: بازیکنانم به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان بی انگیزه شده و میل به بازی ندارند.

کیاوش علاسوند پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: عملکرد ما در این دیدار مانند بازی‌های قبل فاجعه‌بار بود و در این بازی حتی نتوانستیم موقعیت گل بسازیم.

وی با بیان اینکه فصل کابوس‌وار ملی حفاری همچنان ادامه دارد گفت: دیدار با گیتی پسند و مس سونگون همه را گول زد، انگیزه بازیکنان ملی حفاری  تنها برای بازی‌های بزرگ خوب است اما در مقابل تیم های ضعیف تر، بی انگیزه هستیم. از زمانی که سرمربی تیم شده‌ام، تنها ۲ جلسه توانسته‌ ام با تیم به خوبی تمرین کنم. بازیکنانمان در تمرینات بی انگیزه هستند و اگر این روال ادامه داشته باشد، در بازی‌های آینده از بازیکنان جوان‌تر استفاده خواهیم کرد.

سرمربی ملی حفاری با بیان اینکه امروز تماشاگران اندکی به تماشای بازی آمدند گفت: معتقدم هواداران حق دارند که از نتایج تیم ناراحت باشند اما باید بگویم که بازیکنان خانواده دارند و درست نیست که به آن‌ها توهین شود.

وی گفت: بابت این شکست از هواداران عذرخواهی می کنم، بازیکنانم باید صبر بیشتری داشته باشند و تماشاگران را درک کنند.

علاسوند افزود: قبل از بازی با مس سونگون قرار بود، بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود که عدم این کار باعث بی انگیزگی بازیکنان شد. امیدوارم مطالبات بازیکنان هر چه سریعتر پرداخت شود که به پلی‌آف صعود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.