کد خبر : 149289
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 9:32
-

کشاورزی :بازیکن من قبلاً جاوید را از تلویزیون دیده بودند! / کارمان از آژیر خطر گذشته است

کشاورزی :بازیکن من قبلاً جاوید را از تلویزیون دیده بودند! / کارمان از آژیر خطر گذشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد کشاورزی سرمربی تیم مقاومت البرز پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش مقابل مس سونگون در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: مس سونگون نماد فوتسال ما و اعضای این باشگاه جزو افتخارات فوتسالی ما هستند. من به بازیکنانم به خاطر اینکه توانستند مقابل مس تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد کشاورزی سرمربی تیم مقاومت البرز پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش مقابل مس سونگون در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: مس سونگون نماد فوتسال ما و اعضای این باشگاه جزو افتخارات فوتسالی ما هستند. من به بازیکنانم به خاطر اینکه توانستند مقابل مس تا این اندازه شجاعانه بازی کنند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما امروز با تیمی مقابل مس قرار گرفتیم که ۸ بازیکن آن از تیم‌های امید و جوانانمان بوده و شاید نخستین بار بود که در مقابل تیم لیگ برتری بازی می‌کردند. ما به خاطر کمبود بازیکن و برگزاری ۶ بازی در ۲۰ روز، به ۵ بازیکن استراحت دادیم تا در ۳ بازی پایانی از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ادامه داد: از سوی دیگر می‌خواستیم که بازیکنان جوان در این بازی تجربه کسب کنند. فکر می‌کنم که به هدفمان هم رسیدیم و بازیکنانمان تجربه خوبی کسب کردند که برای آینده فوتسالی آن‌ها مفید خواهد بود چرا که مقابل بهترین‌های ایران و آسیا بازی کردند.

کشاورزی در مورد هدف‌گذاری تیمش نیز گفت: با توجه به شرایطمان باقی ماندن در لیگ برتر و حضور در رده‌های نهم و دهم جدول می‌تواند نتیجه‌ای خوب باشد. در حال حاضر ما تنها تیم لیگ برتری هستیم که لیست بزرگسالان‌مان ۷ جای خالی دارد. وقتی میثم خیام از تیم ما جدا می‌شود، مثل این است که مهدی جاوید از مس سونگون جدا می‌شود. ما در نیم‌فصل ۷ بازیکن این‌ چنینی را از دست‌ داده و غیر از ۲ بازیکن جوان نتوانستیم بازیکن جدیدی به تیممان اضافه کنیم.

وی در رابطه با جذب بازیکن سرباز توسط مقاومت البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای این فصل بازیکن سرباز جذب نکرده‌ایم و تیم ما عملاً تیم نظامی نیست. امیدوارم این تیم از نظر نظامی بودن منحل نشود تا بتواند به چرخه بازیکن‌سازی در فوتسال کشورمان کمک کند. فقط ۷ بازیکن سربازی که از فصل قبل باقی مانده بودند، اجازه داشتند در این فصل برای ما بازی کنند.

سرمربی مقاومت البرز در واکنش به این موضوع که به نوعی آژیر خطر برای تیمش به صدا در آمده گفت: کارمان از آژیر خطر گذشته است، آژیر خطر این فصل بود که ما باید بدون بازیکن در لیگ شرکت می‌کردیم. کمبود نیرو باعث می‌شود که در بازی با مس سونگون بازیکنانم را به همراه تیم نیاورم. در ۱۱ روز ۴ بازی انجام داده‌ایم که این موضوع فشار زیادی به تیم وارد می‌کند. با توجه به اینکه فقط ۹ بازیکن داریم، مجبور شدیم از بازیکنان امید و جوانان استفاده کنیم تا آن‌ها هم برای آینده تجربه کسب کنند.

کشاورزی در پایان با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در مصاف با مس سونگون گفت: بازیکن من قبلاً مهدی جاوید را از تلویزیون دیده و در این بازی مقابل او به میدان می‌رود. باید به این بازیکنان جوان حق داد که کمی فرصت بخواهند تا خودشان را با شرایط بازی وفق دهند. فکر می‌کنم وقتی هم که آن‌ها در شرایط بازی قرار گرفتند، توانستند توانایی‌هایشان را نشان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

اخه مهدی جاوید بازیکنه؟😂😂😂 این تو هر تیمی میره اون تیم به فنا میره😂