کد خبر : 149497
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 11:45
-

روزپیکر:بازیکنانم برخلاف باشگاه و دیگران تلاش می‌کنند/با حمایت تماشاگران و بازیکنان در لیگ می مانیم

روزپیکر:بازیکنانم برخلاف باشگاه و دیگران تلاش می‌کنند/با حمایت تماشاگران و بازیکنان در لیگ می مانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر پس از پیروزی برابر ملی حفاری اهوا افزود: مقابل ملی حفاری بازی بسیار خوبی داشتیم و چاره ای جز بردن نداشتیم. وی با بیان اینکه بازی بسیار خوبی بود و چاره‌ای جز بردن نداشتیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم، اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود اما با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر پس از پیروزی برابر ملی حفاری اهوا افزود: مقابل ملی حفاری بازی بسیار خوبی داشتیم و چاره ای جز بردن نداشتیم.

وی با بیان اینکه بازی بسیار خوبی بود و چاره‌ای جز بردن نداشتیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم، اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود اما با سیاستی که تعریف کردیم، خدا را شکر توانستیم از حریف پیش بیفتیم و با مدیریت بازی، برنده شویم.

روزپیکر در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه فکر می‌کردید، بتوانید ملی حفاری را در خانه‌اش شکست دهید؟ خاطرنشان کرد: بازی سختی بود ما در دور رفت عملکرد خیلی بهتری مقابل ملی حفاری داشتیم و باید می‌بردیم. اما در این بازی، ملی حفاری از ما بهتر بازی کرد. خدا را شکر می‌کنم زیرا بازیکنانم برخلاف باشگاه و دیگران تلاش می‌کنند و برای آن‌ها خوشحال هستم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بیان کرد: سه بازی دیگر در پیش داریم و باید در این دیدارها به برتری برسیم تا در لیگ برتر بمانیم و ان‌شاءالله همه تماشاگران حمایت و بازیکنان نیز تلاش کنند تا در لیگ حفظ شویم.

وی درباره دیدار آینده تیمش برابر شهروند ساری هم عنوان کرد: بازی سختی داریم زیرا این تیم بازیکنان بسیاری دارد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.