کد خبر : 149549
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 15:18
-

پخش زنده جدال بزرگ هفته از دو شبکه سیما

پخش زنده جدال بزرگ هفته از دو شبکه سیما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان میزبان سن ایچ ساوه است .قطار لیگ برتر فوتسال به ایستگاه بیست و چهارم خود رسیده است. جایی که گیتی پسند اصفهان روز پنج‌شنبه ۱۲ دی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه پیروزی میزبان سن ایچ ساوه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان میزبان سن ایچ ساوه است .قطار لیگ برتر فوتسال به ایستگاه بیست و چهارم خود رسیده است. جایی که گیتی پسند اصفهان روز پنج‌شنبه ۱۲ دی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه پیروزی میزبان سن ایچ ساوه خواهد بود.

هفته گذشته شاگردان حمید بیغم برابر تیم ستارگان ورامین به تساوی ۳_۳ رضایت دادند. آن‌ها با وجود عدم پیروزی در این بازی همچنان با ۴۷ امتیاز در رده دوم جدول هستند، اما اختلاف آن‌ها با مس سونگون صدرنشین به ۶ امتیاز رسیده است. همچنین گیتی پسند تنها دو امتیاز با فرش آرای رده سومی فاصله دارد و لغزش این تیم می‌تواند منجر به سوم شدن آن‌ها در جدول رده‌بندی لیگ برتر شود.

در طرف دیگر میدان ساوجی‌ها لیگ را بسیار خوب شروع کردند و در ادامه نیز جزء ۳ تیم بالانشین جدول بودند، اما رفته‌رفته نتایج نزولی گرفتند. شاگردان اصغری مقدم هفته برابر شاهین کرمانشاه ۴_۴ مساوی کردند.

سن‌ایچ در حال حاضر جزء ۸ تیم پایانی است و با ۳۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

بازی رفت دو تیم در ساوه با نتیجه ۴ بر ۳ به سود گیتی پسند به اتمام رسید. برای این دیدار هر دو تیم برای کسب حداکثر امتیازات پا به میدان می‌گذارند. شاگردان بیغم برای از دست ندادن جایگاه دومی بازی می‌کنند و قصد دارند با پیروزی هواداران خود را خوشحال کنند. ساوجی‌ها نیز می‌خواهند با پیروزی در این دیدار شکست بازی رفت در ساوه را جبران کنند.

این دیدار از شبکه ورزش و اصفهان پخش مستقیم خواهد داشت.

برنامه سایر مسابقات/ پنج شبه ۱۲ دی ساعت ۱۷:

آذرخش بندرعباس _ شهروند ساری

اهورا بهبهان _ ستارگان ورامین

سوهان محمد سیما قم _ حفاری اهواز

شاهین کرمانشاه _ فرش آرا مشهد

ارژن شیراز _ مس سونگون

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.