کد خبر : 149743
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 - 13:18
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم:به تجربه بازیکنان گیتی‌پسند باختیم/ دروازه بان حریف خوب بود

اصغری مقدم:به تجربه بازیکنان گیتی‌پسند باختیم/ دروازه بان حریف خوب بود
سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: تیم ما جوان است و ما در دیدار امروز به تجربه بازیکنان تیم خوب گیتی‌پسند باختیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم افزود: بازی خوبی بود و در نیمه نخست پایاپای انجام شد با اینکه تیم ما یک گل دریافت کرد.

وی با بیان اینکه در این دیدار می‌توانستیم در برخی از فرصت ها به تیم گیتی پسند گل بزنیم گفت:  تیم ما از لحاظ روحی و روانی اگر خود را باور کند می شود به تیم گیتی‌پسند گل زد، مساوی کرد و یا حتی برد.

اصغری مقدم با اشاره به این که تیمش جوان است و چهار بازیکن ۱۸ سال دارد یادآور شد:  میانگین سنی تیم در دیدار امروز مقابل تیم گیتی‌پسند 22 سال بود که می‌تواند نکته مثبتی باشد و هم عیب ولی با این حال صعود ما به دیدارهای پلی اف قطعی شده و  برای بازی هفته آینده تلاش و تمرین می‌کنیم.

وی همچنین با خسته نباشی و تبریک به بازیکنان و کادر فنی تیم گیتی پسند اظهارداشت: گیتی‌پسند تیم بزرگ، با امکانات خوب و ایده الی است و اگر در نیمه اول به گل می‌رسیدیم شاید این نتیجه به دست نمی آمد با این حال به تیم خودم  خسته نباشید می گویم واین باخت از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

وی علت گل نزدن بازیکنان خود را در این دیدار جوانی و باور نداشتن به گلزنی تیم گیتی پسند ذکر کرد و در دیدار امروز دروازه بان تیم حریف نیز بازی خوبی ارائه کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.