کد خبر : 149758
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 - 13:43
-

کاپیتان شاهین: با کیفیت بازی کردیم و کم نگذاشتیم

کاپیتان شاهین: با کیفیت بازی کردیم و کم نگذاشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد ایوانی پس از دیدار روز گذشته(۱۲ دی) تیمش برابر فرش آرا مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال، در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: تیم رده سومی فرش آرا برای این دیدار از وجود سه بازیکن ملی پوش بهره می‌برد و برای پیروزی به کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد ایوانی پس از دیدار روز گذشته(۱۲ دی) تیمش برابر فرش آرا مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال، در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: تیم رده سومی فرش آرا برای این دیدار از وجود سه بازیکن ملی پوش بهره می‌برد و برای پیروزی به کرمانشاه آمده بود.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم ما به دلیل موقعیت حساسی که در جدول لیگ داریم، همه تلاش خود را بکار گرفتند تا دست خالی میدان بازی را ترک نکنیم.

کاپیتان تیم شاهین تصریح کرد: بازی پایاپایی را با تیم حریف داشتیم و چند بار هم تیم ما جلو افتاد، اما در نهایت در مقابل تجربه تیم حریف متوقف شدیم.

وی تاکید کرد: در این دیدار بازی خوب و با کیفیتی را از خود نشان دادیم و کم نگذاشتیم، اما تیم حریف هم جنگنده و مردانه بازی کرد.

ایوانی در ادامه درخصوص احتمال سقوط تیمش به لیگ دسته اول فوتسال، اظهار کرد: در حال حاضر رقابت بین چهار تیم رده آخر جدول رقابتی تنگاتنگ است و تا هفته آخر نمی‌توان بطور قطع گفت کدام تیم سقوط می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان رقابت‌های این لیگ دو بازی دیگر در پیش داریم که اگر این دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذرانیم در لیگ ماندنی خواهیم بود، برای همین تمام تمرکز خود را روی پیروزی در این دو دیدار پایانی قرار داده‌ایم.

کاپیتان شاهین در ادامه تیمش را یکی از مظلوم ترین تیم‌های لیگ دانست و گفت: ما در رقابت‌های این لیگ با کم ترین امکانات و حمایت‌ها برابر تیم‌های بزرگی قرار گرفتیم و همه توانمان را بکار گرفتیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.