کد خبر : 149819
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 17:27
-

شریف: رقابت جذابی بین صدرنشینان لیگ فوتسال بانوان وجود دارد

شریف: رقابت جذابی بین صدرنشینان لیگ فوتسال بانوان وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان با قهرمانی تیم سایپا به پایان رسید، اما سایر تیم‌ها مانند ملی حفاری، مس رفسنجان، نامی نو اصفهان، تیم هیئت خراسان و رهیاب باانگیزه بالایی در تعقیب تیم سایپا بودند. اکنون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان با قهرمانی تیم سایپا به پایان رسید، اما سایر تیم‌ها مانند ملی حفاری، مس رفسنجان، نامی نو اصفهان، تیم هیئت خراسان و رهیاب باانگیزه بالایی در تعقیب تیم سایپا بودند. اکنون که چند هفته از شروع نیم فصل دوم می‌گذرد پنج تیم بالای جدول مشخص شده اند و سایر تیم‌ها امتیاز حضور در مرحله پلی آف را به دست نیاورده اند. در حال حاضر رقابت جذابی بین پنج تیم بالای جدول وجود دارد و به هیچ وجه نمی‌توان نتایج را پیش بینی کرد، پنج بازی تا آغاز مرحله پلی آف باقی مانده است و هر کدام برای ما حکم فینال را دارد.

او تصریح کرد: امسال شرایط اقتصادی روی لیگ برتر فوتسال بانوان تاثیر گذاشت و با انصراف تیم ستارگان ورامین و قرعه کشی مجدد در نیم فصل دوم، بی نظمی‌هایی به وجو آمد، اما اتفاق خوب این بود که مسابقات ما ۲ هفته زودتر به پایان می‌رسد. در این چند هفته زمزمه‌هایی از انصراف تیم پارس آرا شیراز و دریژنو فرخشهر شنیده می‌شد، اما خوشبختانه با حمایتی که مسئولان هیئت فوتبال این استان‌ها و حامیان مالی خصوصی داشتند این ۲ تیم در لیگ برتر باقی ماندند.

فوتسال بانوان به خاطر ۲ دوره قهرمانی در آسیا مورد توجه حامیان مالی است و اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید که تعداد تیم‌های بیشتری در مسابقات فوتسال بانوان حضور دارند تا لیگ هندبال، والیبال و بسکتبال بانوان.

شریف افزود: اشتباهات داوری جزوی از بازی است، اما قضاوت داوران ما نیاز به پیشرفت دارد، سطح لیگ پیشرفت زیادی کرده و کسب هیچ نتیجه‌ای در آن قابل پیش بینی نیست و همین مسائل باعث لزوم ارتقا کیفیت داوری‌ها می‌شود. بیشتر اشتباهات امسال جز چند مورد تاثیری روی نتیجه بازی نگذاشت و محدود به خطا در کرنر، پرتاب اوت و چند خطا بود که در بخش آقایان هم دیده می‌شود.

سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در ادامه اظهار داشت: یکسری تیم‌ها از ابتدای فصل رقابت سنگینی برای حضور در مرحله پلی آف داشتند و به همین خاطر نتوانستند از بازیکنان جوانشان زیاد استفاده کنند مگر در مواقعی که تیم با تفاضل گل بالایی جلو بود، اما یکسری تیم‌ها مثل تیم دختران کویر مس کرمان که نه استرس حضور در پلی آف و نه نگرانی سقوط به لیگ دسته یک را داشتند از بازیکنان جوانشان زیاد استفاده کردند. در مجموع حضور بازیکنان جوان در لیگ امسال بیشتر از سال‌های گذشته به چشم می‌خورد و همین مسائل باعث شد که تیم ملی جوانان ما دوباره شکل بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.