کد خبر : 149888
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398 - 17:17
-

آذرپرور:فصل آزمون و خطا تمام شده است/به دنبال حضور پرقدرت در پلی آف هستیم

آذرپرور:فصل آزمون و خطا تمام شده است/به دنبال حضور پرقدرت در پلی آف هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی آذرپرور مربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به ۸۰ در صد تغییر تیم فوتسال گیتی پسند نسبت به سال گذشته، اظهارکرد: خوشبختانه با رویکرد مدیران باشگاه گیتی پسند مبنی بر استفاده از بازیکنان آینده دار اصفهانی در تیم گیتی پسند شاهد درخشش بازیکنانی همچون مسعود یوسف، مهدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی آذرپرور مربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به ۸۰ در صد تغییر تیم فوتسال گیتی پسند نسبت به سال گذشته، اظهارکرد: خوشبختانه با رویکرد مدیران باشگاه گیتی پسند مبنی بر استفاده از بازیکنان آینده دار اصفهانی در تیم گیتی پسند شاهد درخشش بازیکنانی همچون مسعود یوسف، مهدی مهدی خانی، ابوالفضل حسن خانی و دیگران در تیم بزرگسالان بودیم و خدارا شاکر هستیم توانستیم امسال با استفاده از جوانان در کنار بزرگسالان به اهداف خود برسیم. پشتوانه سازی باشگاه گیتی پسند در آینده نزدیک نبود بازیکنان اصفهانی در لیگ برتر را پر خواهد کرد.

آذرپرور با اشاره به درخشش تیم فوتسال امید گیتی پسند در لیگ برتر گفت: برای اولین بار در تاریخ تیمی از اصفهان در رده امید به فینال لیگ رسید و این نشان از آن دارد که می توانیم از ظرفیت و پتانسیل اصفهان نیز در کنار بزرگان فوتسال استفاده کنیم تا تیمی قدرتمند در لیگ برتر داشته باشیم.

مربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با تیم بزرگسالان این باشگاه گفت: تغییرات زیاد، مصدومیت و محرومیت های فراوان باعث شده بود حتی تا این روزهای آخر لیگ یک تیم کامل در اختیار نداشته باشیم ولی خداراشکر تمام بازیکنان را برای پلی آف در اختیار داریم و در آنجا فرصت آزمون و خطا دیگر نداریم. بازیکنان به تجربه کافی رسیده اند و هماهنگی ها لازم باعث وحدت در تیم شده است. امیدواریم در مسابقات پلی آف نماینده شایسته ای برای استان اصفهان باشیم.

آذرپرور تصریح کرد: از مردم اصفهان برای همراهی در دیدارهای پیش دعوت می کنم تا به سالن پیروزی بیایند و باعث دلگرمی بازیکنان و کادرفنی شوند.
این مربی اصفهانی در رابطه با اردوی تیم ملی فوتسال و حضور پرتعداد بازیکنان گیتی پسند در آن، گفت : تیم ملی از یک ماه قبل مسابقات آسیایی قرار است در اردو باشد. اگر لیگ برگزار می شد، باشگاه ها و تیم ملی متضرر نمی شدند چرا که بازیکنان الان در شرایط مسابقه قرار دارند چه از نظر بدنی و چه روانشناسی برگزاری لیگ به آنان کمک شایانی می کرد، اما امیدوارم تیم ملی با قهرمانی و عدم مصدومیت تمامی بازیکن ها به ایران برگردد و آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشور دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.