کد خبر : 149906
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398 - 12:56
-

نبرد ۳ تیم برای صعود به پلی‌آف لیگ برتر فوتسال و ۶ تیم برای بقا

نبرد ۳ تیم برای صعود به پلی‌آف لیگ برتر فوتسال و ۶ تیم برای بقا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دور ابتدایی لیگ برتر فوتسال دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و تیم‌های راه‌یافته به مرحله پلی‌آف و نیز تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته اول مشخص خواهد شد. تاکنون صعود هفت تیم نخست لیگ برتر به بازی‌های پلی‌آف قطعی شده و تنها یک سهمیه باقی مانده است. مس سونگون،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دور ابتدایی لیگ برتر فوتسال دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و تیم‌های راه‌یافته به مرحله پلی‌آف و نیز تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته اول مشخص خواهد شد. تاکنون صعود هفت تیم نخست لیگ برتر به بازی‌های پلی‌آف قطعی شده و تنها یک سهمیه باقی مانده است. مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان، فرش‌آرای مشهد، شهروند ساری، ستارگان ورامین، سن‌ایچ ساوه و سوهان محمدسیمای قم، صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده‌اند و از این به بعد برای کسب رتبه بهتری در جدول می‌جنگند.

اکنون تیم حفاری اهواز با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول جای دارد و با کسب دو امتیاز، می‌تواند صعود خود را به دور پلی‌آف قطعی کند، اما شاگردان علاسوند هنوز به دور پلی‌آف نرسیده‌اند. اکنون حفاری به همراه هایپرشهر شاهین‌شهر و مقاومت البرز، برای آخرین سهمیه باقیمانده مسابقات پلی‌آف تلاش می‌کنند.

حضور ستارگان ورامین در مرحله پلی‌آف در نخستین فصلی که در لیگ برتر شرکت دارد، نکته جالب مرحله دوم این مسابقات و تنها تفاوت پلی‌آفِ امسال نسبت به فصل گذشته خواهد بود. سال گذشته تیم‌های مقاومت البرز و حفاری در دور پلی‌آف به مصاف رقبای خود رفتند که امسال، یکی از این تیم‌ها راهی پلی‌آف خواهند شد.

این در حالی است که تیم‌های هایپرشهر شاهین‌شهر و مقاومت البرز علاوه بر داشتن شانس صعود به پلی‌آف، احتمال سقوط به لیگ دسته اول را هم احساس می‌کنند. علاوه بر این دو تیم، ارژن شیراز، اهورا بهبهان،‌ آذرخش بندرعباس و شاهین کرمانشاه ممکن است به لیگ دسته اول سقوط کنند. اکنون تیم‌های شاهین با ۱۹ و آذرخش با ۲۰ امتیاز، دو جایگاه انتهایی جدول را از آنِ خود کرده‌اند و روی لبه تیغ هستند.

پیش‌تر در نشست کادر فنی تیم ملی با نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری مقرر شده بود که مرحله نخست پلی‌آف تا روز ۳۰ دی به پایان برسد و بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، در اردوی این تیم شرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.