کد خبر : 150058
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 0:33
دسته‌بندی نشده
-

در گفتگو با Fut5al :

رهنما:مسئولان چیدمان داوری فکری به حال داوری‌ها کنند/نباید تماشاگران به من فحاشی می‌کردند/در ورزش باید جوانمردی وجود داشته باشد

رهنما:مسئولان چیدمان داوری فکری به حال داوری‌ها کنند/نباید تماشاگران به من فحاشی می‌کردند/در ورزش باید جوانمردی وجود داشته باشد
بازیکن با تجربه تیم ستارگان ورامین پس از شکست مقابل شهروند ساری درخشش گلر حریف را عامل اصلی شکست تیمش دانست و از فحاشی‌ صورت گرفته نسبت به خودش ابراز گلایه کرد.

علی رهنما بازیکن تیم ستارگان ورامین در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران پس از شکست تیمش مقابل شهروند ساری در خصوص بازی با این تیم اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم موقیعت‌های خیلی خوبی داشتند اما فکر میکنم تیم ما خیلی بهتر کار کرد و در موقعیت‌هایی که باید به گل می‌رسید گلر شهروند خیلی خوب کار کرد و مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

وی در ادامه اذعان داشت:سالن ساری نسبت به سایر سالن‌های کشور کوچکتر است و در جریان بازی بر خوردهای زیادی داریم. به نظرم داوران باید قاطعانه و محکم‌تر قضاوت کنند. کوچک‌ترین بر خوردها در بازی‌های خانگی ما خطا گرفته می‌شود و بازیکنان با کارت جریمه می‌شوند اما در ساری بازیکن تیم حریف همه بازیکنان ما را زده ولی دریغ از یک اخطار یا حتی تذکر جدی که جای تامل دارد و مسئولین چیدمان داوری فکری به حال داوری‌ها کنند.

رهنما در خصوص فحاشی برخی از تماشاگران به او گفت:من قبلا برای ساری بازی کردم، در بازی برخورد پیش می‌آید، یقینا هیچ شخصی دشمنی با شخص دیگر را ندارد. به نظر من نباید تماشاگران چنین رفتاری می‌کردند. فدراسیون باید یک تصمیم درست در رابطه با این گونه قضایا بگیرد. این اتفاق الان برای من افتاده است ، برای بازیکنان دیگری مثل مهدی جاوید و غیره نیز اتفاق افتاد و باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: در ورزش نباید چنین اتفاقاتی باشد و باید جوانمردی وجود داشته باشد. مانند صحنه‌ای که پژمان بهادی‌وند بازیکن حریف زمانی که بازیکن ما روی زمین بود و توپ را به بیرون زد و من از ایشان به دلیل این حرکت جوانمردانه تشکر کردم.امیدوارم دیگر شاهد فحاشی نباشیم.

بازیکن ستارگان در پایان پیرامون شرایط تیمش اظهار کرد:شرایط خوبی داریم فقط باید اوضاع مالی بهتر شود و قول‌هایی داده شده که تا هفته آینده قرار است مطالبات پرداخت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.