کد خبر : 150282
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 9:40
-

بارانی :زدن ۱۱ گل چیزی از ارزش پارس آرا کم نمی کند!

بارانی :زدن ۱۱ گل چیزی از ارزش پارس آرا کم نمی کند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  مینا بارانی پس از پیروزی تیمش مقابل پارس آرا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهارداشت: با توجه به اینکه هفته‌های پایانی لیگ است، همه تیم‌ها تلاش می‌کنند در لیگ جایگاه خود را حفظ و یا به پلی آف صعود کنند لذا این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  مینا بارانی پس از پیروزی تیمش مقابل پارس آرا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهارداشت: با توجه به اینکه هفته‌های پایانی لیگ است، همه تیم‌ها تلاش می‌کنند در لیگ جایگاه خود را حفظ و یا به پلی آف صعود کنند لذا این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: به برد در این بازی با گل زیاد احتیاج داشتیم تا بتوانیم در مرحله مقدماتی جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهیم.

وی عنوان کرد: درست است که ما ۱۱ گل به ثمر رساندیم اما این موصوع چیزی از ارزش‌های حریف کم نمی‌کند. آنها بسیار پرتلاش و دونده بودند اما تجربه بازیکنان ما بیشتر از حریف بود.

بارانی با بیان اینکه بازیکنانم به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و به خوبی یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنند، گفت: هفته آینده اگرچه بازی‌های دشوارتری داریم اما فقط به فکر بردن هستیم و تلاش می‌کنیم به عنوان تیم نخست راهی پلی آف شویم.

دیدار تیم‌های ملی حفاری و پارس آرا شیراز با برتری ۱۱ بر یک ملی حفاری به پایان رسید.

تیم‌های ملی حفاری و پارس آرا به ترتیب در مکان‌های سوم و دهم رده‌بندی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.