کد خبر : 150281
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 9:34
-

شریف: به برد برابر نامی نو احتیاجی نداشتیم

شریف: به برد برابر نامی نو احتیاجی نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی گفت: درست است که به برخی سوت های داوران اعتراض داشتم و خوب نبود اما مسبب باخت ما نبودند و ما امروز یکی از بدترین روزهای خود را داشتیم. فاطمه شریف پس از باخت تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی گفت: درست است که به برخی سوت های داوران اعتراض داشتم و خوب نبود اما مسبب باخت ما نبودند و ما امروز یکی از بدترین روزهای خود را داشتیم.

فاطمه شریف پس از باخت تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل نامی نو اظهار کرد: بازی را بد واگذار کردیم. فکر می کنم یکی از بدترین روزهای ما بود به خصوص در درون دروازه که دروازه بان ما همیشه عملکرد خوبی داشت و ما را به این مساله عادت داده بود.

وی افزود: امروز در اوایل بازی با گل های زود هنگامی که دریافت کردیم، موجب شد که شیرازه تیم از هم پاشیده شود و کار مقداری سخت شود، البته باید بگویم نامی نو به این برد نیاز مبرمی داشت که بتواند خود را در جمع مدعیان پلی آف حفط کند و به آنها باید تبریک بگویم.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی سعی کردیم، پاور پلی کنیم تا در بازی های آینده بهتر بتوانیم از آن استفاده کنیم. پاور پلی ریسک است، همان قدر که شانس گل زنی ایجاد می کند شانس گل خوردن را نیز بالا می برد و دیدید که دو گل در این لحظات دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی خاطر نشان کرد: البته ما به این برد خیلی احتیاج نداشتیم، حضور ما در پلی آف تا حدی قطعی است، اما دوست نداشتیم بازنده این میدان باشیم و می خواستیم با پیروزی به خانه برگردیم. ولی در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و باید بیشتر تمرین کنیم.

وی تاکید کرد: جامی به قهرمان فعلی و صدرنشین نمی دهند، بازی های پلی آف بسیار مهم است و امیدوام بتوانیم در مرحله بعدی نتایج خوبی بگیریم.

شریف در خصوص داوری این بازی گفت: به نظرم داوری در سطح این بازی نبود. در چند مورد سوت ها واقعا یک طرفه زده شد و جاهایی که می توانست برای ما خطا اعلام شود، دیده نشد. در هر صورت باخت را به گردن می گیرم و مسئول می دانم و ضعف خودم و تیم را در نظر می گیرم و نمی توانم بگویم داوری مسبب باخت ما بود، می توانستند سوت های بهتری بزنند.

وی در ارتباط با سطح این فصل از رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: سطح امسال خیلی بالا است، ما چند هفته است صدرنشین هستیم، سایپا هم صدرنشین بود و الان در رده چهارم است؛ بنابراین می بینید که نتایج مختلفی هر هفته به دست می آید و این به پویایی لیگ کمک می کند. هفته گذشته شاید کمتر کسی باور می کرد کرمان بتواند در اصفهان نامی نو را شکست دهد یا رهیاب با سایپا مساوی کند.

شریف خاطر نشان کرد: احساس می کنم امسال نسبت به سال های قبل رشد خوبی داشتیم و بهتر شده است و این موجب می شود بازیکنان بهتری از دل لیگ به تیم های ملی معرفی شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.