کد خبر : 150322
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 12:15
-

پخش زنده دیدار همیشه جذاب گیتی پسند و مس

پخش زنده دیدار همیشه جذاب گیتی پسند و مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  در هفته بیست و ششم و هفته پایانی دور اول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور گیتی پسند اصفهان فردا میزبان مس سونگون است. این دیدار از ساعت ۱۷ فردا در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار می شود و شبکه ورزش سیما نیز دیدار را به صورت زنده پخش خواهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  در هفته بیست و ششم و هفته پایانی دور اول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور گیتی پسند اصفهان فردا میزبان مس سونگون است.

این دیدار از ساعت ۱۷ فردا در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار می شود و شبکه ورزش سیما نیز دیدار را به صورت زنده پخش خواهد کرد.
شاگردان حمید بیغم با ۵۳ امتیاز در حالی به مصاف مس سونگون ۵۶ امتیازی خواهند رفت که صعود این دو تیم بعنوان تیم های اول و دوم جدول به مرحله پلی آف لیگ برتر قطعی شده است .
گیتی پسند در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف سوهان محمد سیما قم برود.
بر اساس برنامه تیم های اول تا هشتم لیگ برتر بصورت پلی آف دیدار خواهند کرد که تیم اول با هشتم ، تیم دوم با هفتم ، تیم سوم با ششم و تیم چهارم با تیم پنجم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر با هم رقابت می کنند و در مرحله نیمه نهایی برنده اول و هشتم با برنده چهارم و پنجم و برنده دوم با هفتم با با برنده سوم و ششم رقابت خواهند کرد
در صورت پیروزی گیتی پسند و مس سونگون در مرحله پلی آف این دو تیم تا فینال مسابقات با هم دیدار نخواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.