کد خبر : 150280
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 9:34
-

چین سری :این اختلاف گل را هیچ کسی پیش بینی نمی کرد/ بهترین و زیباترین بازی لیگ بود

چین سری :این اختلاف گل را هیچ کسی پیش بینی نمی کرد/ بهترین و زیباترین بازی لیگ بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال نامی نو گفت: هر دو تیم جانانه جنگیدند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و فکر می کنم بهترین و زیباترین بازی لیگ تا بدین جا بود. میترا چین سری پس از برتری پرگل تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان در مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال نامی نو گفت: هر دو تیم جانانه جنگیدند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و فکر می کنم بهترین و زیباترین بازی لیگ تا بدین جا بود.

میترا چین سری پس از برتری پرگل تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان در مقابل هیئت خراسان رضوی اظهار کرد: تیم هیئت خراسان با توجه به این که صدر جدول است و مهره های خیلی خوبی هم دارد، می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم و با توجه به اینکه هفته گذشته بازی را به تیم هشتم جدول واگذار کرده بودیم، پیروزی در این بازی برایمان مهم بود تا کمی از فشار خارج شویم.

وی افزود: مهم این بود که در طول هفته از نظر روحی و روانی بازیکنان و تیم را برای این بازی آماده کنیم، ضمن اینکه در این زمان ۸ بازیکن ما در اردوی ملی بودند و هفته سختی را پشت سرگذاشتیم و فکر می کنم دو جلسه توانستیم برای این بازی تمرین خوب داشه باشیم. ولی خدا را شکر بچه ها توانستند با همان به اصطلاح صرف کردن فعل خواستن به این پیروزی برسند. به همه آنها خدا قوت می گویم. خیلی عالی بودند و دو تیم جانانه جنگیدند، شاید یکی از قشنگ ترین بازی های لیگ بود تا بدین مرحله.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو در خصوص تاثیر شناخت بازیکنان دو تیم با توجه به اینکه بسیاری از آنها فصل گذشته هم تیمی بودند و تاثیر آن در این بازی گفت: قطعا این گونه بوده است، درست است که بازی با اختلاف گل زیاد تمام شد ولی بازی سنگین و سرعتی بود. هر چند ما در این بازی دو مهره خوب خودمان را در اختیار نداشتیم و مصدوم داشتیم. فهیمه ارزانی یکی از بازیکنان مصدوم تیم بود که با جان و دل بازی کرد و ۳ گل هم زد موضوع مهم این است که اگر به بازیکنان جوان تیم انگیزه و میدان دهیم نتایج خوبی خواهیم گرفت.

چین سری خاطر نشان کرد: برای پیروزی پا میدان گذاشتیم، اما با این اختلاف گل را فکر می کنم هیچ کسی پیش بینی نمی کرد که در چنین بازی سنگینی این تعداد گل رد و بدل شود. هیئت خراسان هم خوب جنگید و تاکتیک های زیادی در زمین برای رسیدن به گل های بیشتر و پیروزی اجرا کرد به همه بازیکنانم تبریک می گویم که با تمرکز و هوشیاری بازی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.