کد خبر : 150494
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 13:16
دسته‌بندی نشده
-

لک: تجربه کم بازیکنانم باعث شد شکست بخوریم / در پلی آف از داوران بهتری استفاده شود

لک: تجربه کم بازیکنانم باعث شد شکست بخوریم / در پلی آف از داوران بهتری استفاده شود
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: در بازی امروز فقط به خاطر تجربه کم بازیکنانم شکست خوردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست امروز تیمش برابر تیم سوهان محمد سیما قم اظهار داشت: تیم ما امروز در بازی با سوهان محمد سیما بسیار خوب کار کرد. بازی کردن در قم برای هر تیمی سخت است و امروز هر ۲ تیم موقعیت‌های خطرناکی داشتند که می‌توانستند دروازه یکدیگر را باز کنند.

او افزود: تیم ما به خاطر تجربه کم بازیکنان و اینکه نتوانستیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم،  شکست خورد. امیدوارم تا پلی آف بازیکنانم تجربه کافی را به دست آورند تا از آن‌ها بتوانیم به خوبی استفاده کنیم. به هر حال بعضی از بازیکنان موفق شدند از این فرصتی که به آن‌ها دادیم به خوبی استفاده کرده و برخی هم موفق به این کار نشدند. امیدوارم در مرحله پلی آف موفق شویم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و در پایان به جمع ۴ تیم پایانی صعود کنیم.

لک درباره داوری این بازی هم گفت: امیدوارم داورانی که امروز برای ما قضاوت کردند، در مرحله پلی آف حضور نداشته باشند. داور امروز اصلا تمرکز نداشت و من نمی‌دانم که حواسش کجا بود. امیدوارم در پلی آف از داورانی استفاده شود که به حق قضاوت کنند. دلیل عصبانی بودن من هم به این دلیل است که داور امروز بی جهت به بازیکنان هر ۲ تیم کارت نشان می داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.