کد خبر : 150554
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 17:50
-

ناظم الشریعه: نباید بازیکنان تیم ملی فوتسال مورد بی‌احترامی قرار بگیرند/ به قول‌تان وفا کنید

ناظم الشریعه: نباید بازیکنان تیم ملی فوتسال مورد بی‌احترامی قرار بگیرند/ به قول‌تان وفا کنید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: همانطور که بارها گفتم امسال سال سخت و پرکاری برای تیم ملی است. تیم ملی در اسفند ماه قرار است در بازی‌های آسیایی ترکمنستان که این مسابقات همچنین انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ است که پنج تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: همانطور که بارها گفتم امسال سال سخت و پرکاری برای تیم ملی است. تیم ملی در اسفند ماه قرار است در بازی‌های آسیایی ترکمنستان که این مسابقات همچنین انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ است که پنج تیم اول به رقابتهای جهانی صعود می‌کنند شرکت کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به اینکه قرار بود پاداش‌ها قبل از برگزاری اولین اردو تیم ملی پرداخت شود آیا پاداش‌ها پرداخت شد، گفت: در جلسه‌ای که با تاج ریاست وقت و باحضور  شکوری دبیر فدراسیون، پرهیزکار مسئول کمیته فوتسال و دیگر مسئولان برگزار شد مقرر گردید که علاوه بر در اختیار داشتن امکانات فدراسیون، مطالبات بازیکنان و کادر فنی را هم  تا قبل از آخرین اردو پرداخت شود که متاسفانه هیچ خبری نیست.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی آنقدر حجب و حیا دارند و با غیرت هستند که تاکنون حرفی در مورد پاداش‌ها با رسانه ها مطرح نکردند. اما حالا که آنها صحبتی نمی‌کنند ما نباید از آن  سوء استفاده کنیم و بی خیال پاداش‌های آنان باشیم آنها به قولشان وفا کردند و قهرمان آسیا شدند. 

وی در پایان گفت: از حیدر بهاروند نایب رئیس اول و سرپرست فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنم که با توجه به جلسه ای که با حضور  تاج ریاست وقت و شکوری دبیر فدراسیون و پرهیزکار ریس کمیته فوتسال و دیگر مسئولان فدراسیون برگزار و قرار شد که همه امکانات این فدراسیون در اختیار تیم ملی باشد و همچنین کلیه مطالبات بازیکنان و کادر فنی قبل از آخرین اردو  پرداخت شود در این مورد پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا بازیکنان  تیم ملی با انگیزه و روحیه بالاتری در مسابقات آسیایی ترکمنستان حضور یابند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.