کد خبر : 150552
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 17:47
-

احسانی:منتظر رای کمیته اخلاق هستیم/مسئولان از ما حمایت نکردند

احسانی:منتظر رای کمیته اخلاق هستیم/مسئولان از ما حمایت نکردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیداحسان احسانی بااشاره به پایان حضور تیمش در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: هرچند تا این لحظه تیم ما از لیگ برتر به لیگ دسته اول فوتسال کشور سقوط کرده، اما باتوجه به اینکه هنوز رای کمیته اخلاق درخصوص پرونده تبانی دو تیم آذرخش بندرعباس و حفاری ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیداحسان احسانی بااشاره به پایان حضور تیمش در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: هرچند تا این لحظه تیم ما از لیگ برتر به لیگ دسته اول فوتسال کشور سقوط کرده، اما باتوجه به اینکه هنوز رای کمیته اخلاق درخصوص پرونده تبانی دو تیم آذرخش بندرعباس و حفاری ملی اهواز اعلام  نشده، امیدوار به بقا در لیگ برتر هستیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باشگاه شاهین پیگیر جدی این پرونده هستند، افزود: از مسئولین استانی هم می‌خواهیم به ما کمک کنند و پیگیر این پرونده باشند تا حق جوانان این شهر از بین نرود.

سرپرست تیم شاهین اضافه کرد: در مدتی که در لیگ برتر فوتسال بودیم، خدمات و امکاناتی از سوی مسئولین در اختیار تیم ما قرار نگرفت، حداقل انتظار داریم در این پرونده که ما در مقابل تیم‌های متمول و صاحب نفوذی قرار گرفته‌ایم، پشت تیم شاهین باشند و مشکلمان را پیگیری کنند.

وی در ادامه مشکلات مالی را مهمترین عامل ضعف تیم شاهین در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دانست و گفت: قطعا اگر مشکلات مالی نداشتیم و بازیکنانمان دغدغه مالی نداشتند، یکی از تیم‌های بالای جدول می‌شدیم.

احسانی یادآور شد: ما در رقابت‌های این لیگ دوبار برابر تیم ورامین قرار گرفتیم که از تیم‌های قدرتمند و صدرجدولی است و در هر دو دیدار به پیروزی رسیدیم و این نشان از قدرت تیم ما دارد.

وی در پاسخ به این سوال که صندلی خالی سرمربیگری در این تیم تا چه حد در ناکامی آن تاثیرگذار بود نیز گفت: نقش حضور سرمربی در رشد و عملکرد یک تیم را انکار نمی‎‌کنیم، اما تیم شاهین در شش بازی پایانی خود که سرمربی نداشت، سه پیروزی، دو مساوی و یک باخت کسب کرد که نتیجه خوبی است.

سرپرست تیم شاهین یادآورشد: بازیکنان تیم شاهین با غیرت و تعصب بازی‌ کردند، حتی اگر در مقابل تیم‌های قدرتمند و متمول قرار می‌گرفتند.

وی در پایان اعلام کرد: درطول چندماهی که در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور حضور داشتیم، تنها هواداران و رسانه‌ها حامیان تیم ما بودند و مسئولین حمایت چندانی از ما نداشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.