کد خبر : 150491
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 13:14
-

داورزنی: تیم‌های صعود کرده به پلی آف، شایستگی رسیدن به این مرحله را داشتند

داورزنی: تیم‌های صعود کرده به پلی آف، شایستگی رسیدن به این مرحله را داشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین درباره شرایط این تیم پس از صعود به مرحله پلی آف اظهار داشت: شرایط تیم ما امسال بسیار خوب است و خدا را شکر با حمایت‌هایی که مسئولان استان از تیم ما داشتند توانستیم این فصل نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین درباره شرایط این تیم پس از صعود به مرحله پلی آف اظهار داشت: شرایط تیم ما امسال بسیار خوب است و خدا را شکر با حمایت‌هایی که مسئولان استان از تیم ما داشتند توانستیم این فصل نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم. جا دارد از مجموعه باشگاه ستارگان ورامین و همچنین هواداران نیز تشکر کنم و با دلگرمی‌هایی که در طول فصل به ما دادند باعث شد بتوانیم برای اولین بار به مرحله پلی آف راه پیدا کنیم.

او افزود: جایگاه پنجمی که الان تیم کسب کرده به اعتقاد من یک جایگاه بسیار خوب و منطقی است و امیدوارم در پلی آف هم بتوانیم همین روند خوب را ادامه دهیم تا در نهایت بتوانیم بین ۴ تیم بالای جدول قرار بگیریم.

سرمربی ستارگان ورامین درباره بازی با تیم شهروند ساری در مرحله پلی آف هم بیان داشت: شهروند ساری همیشه از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر است و نتایجی هم که همیشه با این تیم کسب کردیم، نشان داده که بازی سختی در برابر این تیم داریم. شهروند ساری جزء ۴ تیم بالای جدول است و اگر قرار باشد بازی ما با آن‌ها در پلی آف به بازی سوم کشیده شود باید ۲ بازی در ساری انجام دهیم که این کار را برای تیم ما کمی سخت می‌کند.

داورزنی درباره تیم‌هایی که موفق شدند این فصل به پلی آف راه پیدا کنند هم گفت: ۸ تیمی که به پلی آف راه پیدا کرده اند مستحق رسیدن به این مرحله بوده اند. این تیم‌ها در طول فصل موفق شدند بسیار خوب و با برنامه کار کنند و همین امر نشان می‌دهد که کیفیت بازی آن‌ها نسبت به سایر تیم‌ها بالاتر بوده است.

سرمربی ستارگان ورامین همچنین درباره پیروزی در برابر سن ایچ ساوه عنوان کرد: بازی با سن ایچ یک دیدار بسیار سختی بود و هر ۲ تیم برای پیروزی وارد زمین شدند و هدف تیم ما هم از اول پیروزی در این بازی بود. همان طور که شاهد بودید هر ۲ تیم جانب احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند، زیرا یک بازی مهم تری در پلی آف دارند. به هر حال ما سعی کردیم در این بازی از نفراتی استفاده کنیم که در طول فصل کمتر بازی کرده بودند. در مجموع اراده تیم ما برای پیروزی بیشتر از سن ایچ بود که خدا را شکر موفق شدیم به برتری دست پیدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.