کد خبر : 150514
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 13:48
-

غیاثی: آبرومندانه مقابل گیتی‌پسند بازی می‌کنیم

غیاثی:  آبرومندانه مقابل گیتی‌پسند بازی می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید وحید غیاثی پس از دیدار تیمش با تیم شهروند ساری از سری رقابت‌های هفته بیستم‌وششم (آخرین هفته) لیگ برتر فوتسال ایران در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان با اشاره به دیدار این تیم در مرحله پلی‌آف با تیم گیتی‌پسند اصفهان افزود: امیدواریم که در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید وحید غیاثی پس از دیدار تیمش با تیم شهروند ساری از سری رقابت‌های هفته بیستم‌وششم (آخرین هفته) لیگ برتر فوتسال ایران در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان با اشاره به دیدار این تیم در مرحله پلی‌آف با تیم گیتی‌پسند اصفهان افزود: امیدواریم که در این مسابقه بتوانیم برای نخستین بار تیم گیتی‌پسند را این‌جا زمین‌گیر کنیم و برنده مسابقه باشیم.

وی با اشاره به بازی زیبای هر ۲ تیم اظهار کرد: هرچند که نتیجه این دیدار در جدول برای ما تاثیری نداشت، ولی به این برد نیاز داشتیم تا روحیه تیم افزایش یابد و در مرحله پلی‌آف قوی ظاهر شویم.

وی با اشاره به مصدومیت دهقانی، کوهستانی و نجفی بازیکنان سوهان محمد سیما ابراز امیدواری کرد تا مسابقه با گیتی‌پسند مصدومان این تیم بتوانند به ترکیب تیم اضافه شوند.

غیاثی در بخش دیگر سخنان خود، با بیان اینکه امروز ۲ تیم تاکتیکی مقابل هم قرار گرفته بودند، گفت: بازی بسیار خوب و فنی بود و تیم‌هایی که آقای رضا لک (سرمربی شهروند ساری) مربیگری آنها را برعهده دارد، همیشه تیم‌هایی تاکتیکی هستند.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم همچنین با سپاسگزاری و تقدیر از تماشاگران قمی که در مسابقه‌های خانگی یاور تیم سوهان محمد سیما هستند، خاطرنشان کرد: تماشاگران یک سرمایه واقعی برای ورزش هستند.   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.