کد خبر : 150558
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 - 10:02
-

ناظم الشریعه: شیب جوانگرایی در تیم ملی فوتسال ملایم است/ نمی‌شود بازیکن تیم سوم جهان را کنار گذاشت

ناظم الشریعه: شیب جوانگرایی در تیم ملی فوتسال ملایم است/ نمی‌شود بازیکن تیم سوم جهان را کنار گذاشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال اردوی نهایی خود برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا را از هفته آینده آغاز می‌کند. یکی از انتقاداتی که در مدت اخیر از تیم ملی فوتسال ایران شده عدم جوانگرایی لازم در تیم ملی بوده با این حال ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی معتقد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال اردوی نهایی خود برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا را از هفته آینده آغاز می‌کند. یکی از انتقاداتی که در مدت اخیر از تیم ملی فوتسال ایران شده عدم جوانگرایی لازم در تیم ملی بوده با این حال ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی معتقد است به درستی جوانگرایی را در تیم ملی اعمال کرده و از سوی دیگر بازیکنان قدیمی که هنوز شرایط خوبی دارند را نمی شود به راحتی کنار گذاشت.

ناظم الشریعه مورد جوانگرایی در تیم ملی گفت: نمی‌شود که جوانگرایی نکرد. قطعا این اتفاق افتاده است چون اگر فشار زیادی به بازیکنان مسن‌تر وارد شود کارایی آن‌ها کم می شود اما از سوی دیگر نمی‌شود بازیکنی که در جام جهانی سوم شده را به راحتی کنار گذاشت. من عقیده دارم بازیکنان با تجربه‌ای که شرایط خوبی دارند باید بمانند و بازیکنان جوان نیز با شیب ملایم به تیم اضافه شوند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: بعد از سال ۲۰۱۶، ما برای بازی های داخل سالن ترکمنستان یک سری بازیکن جدید به تیم ملی اضافه کردیم. بازیکنانی مثل محمد شجری، مسلم اولاد قباد، ابوالقاسم عروجی و سعید عباسی که توانستند جایگاه خود در تیم ملی را حفظ کرده و برای بازی‌های سال ۲۰۱۸ قهرمانی آسیا در ترکیب تیم ملی باشند. بعد از این بازی‌ها باز هم جوانگرایی در تیم ملی ادامه داشته و نفراتی مثل باقر محمدی، طاها نعمتیان، مهدی کریمی، رحمان سارانی و بهزاد عظیمی به تیم ملی اضافه شدند که احتمال حضور آنها در مسابقات ۲۰۲۰ آسیا هست. ما در این مدت ۷۸ بازیکن را در اردوهای مختلف تست کردیم و بازیکانی که حس کردیم شرایطی نزدیک به تیم ملی را دارند دعوت کردیم و آن‌ها را محک زدیم.

ناظم الشریعه ادامه داد: تا وقتی امثال حسن زاده، جاوید، طیبی، اسماعیل پور و… خوب باشند، جدا از بحث فنی با تجربه خودشان هم به ما کمک می‌کنند. ما در مصاف‌های حساس با تیم های بزرگ و در بازی‌های مراحل بالاتر فوتسال قهرمانی آسیا به مسائل تجربه و روحی روانی هم نیاز داریم که در این شرایط برتری ما نسبت به رقبا داشتن بازیکنانی با این شرایط است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.